paranoid paranoid
älä hiippaile siellä älä hiippaile siellä
daddy-issueita daddy-issueita
Osti makkaraa Osti makkaraa
Kissa Kissa
validi pointti validi pointti
Greetta Greetta
Alien Alien
Menschenmühle Menschenmühle
Teki piipun Teki piipun
nakuankka asentaa atk nakuankka asentaa atk
Ja hoitoon tämä transuttaja Ja hoitoon tämä transuttaja
Pallen hypistelyt Pallen hypistelyt
Sananmuunnos #69 Sananmuunnos #69
mikä biisi soi päässä mikä biisi soi päässä
Suklaata Suklaata
Parturissa Parturissa
pihagrilli pihagrilli
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
niksi9000 niksi9000
Nokkosia Nokkosia
Evöstä Evöstä
autonkorjausta autonkorjausta
Luolastolainen puuhailee Luolastolainen puuhailee
 814 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.67 MB, 2 tiedostoa, 18.05.2021 18:36:14
[ + 3 - | ]

Pari juttua päivän aiheesta

[53946] [apinaakoijataan.mp4] [1.36 MB] [426x426] [] []
[53945] [petturit.jpg] [0.31 MB] [1500x900] [] []
petturit.jpg

isänmaanpetturit

 · 

eu

(63)  · 

apina

(178)  · 

apinaa koijataan

 · 

kummeli

(129)  · 

sdp

(559)
18.05.2021 19:49:01
#464930 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vissiin rasisteina jättäytyivät pois. Taas niitä saa hävetä kun ei yksikään niistä halunnut antaa viimeisiä itsenäisyyden rippeitä Saksan ja Ranskan pankeille.

18.05.2021 19:57:13
#464931 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vilkaises näiden viestin lähetysaikaa ja vertaa sitä siihen, että kahdelta Orpo ja kumppanit äänesti liittovaltiorahoituksen puolesta missä suomalaisen veronmaksajan rahat lykätään etelän apinamaille.

19.05.2021 00:53:33
#464972 [+-] Piilota Suosittele

>>464949
Tänään tein lopullisen ratkaisun ja päätin, etten enää ikinä hae töitä tässä sianvitun siittämässä oksennuksessa jota Suomen osavaltioksi kutsutaan. En enää suostu tuntemaan huonoa omaa tuntoa siitä, että en oo saanu töitä. Jos vielä joskus maailmassa tässä perselävessä pääsisin töihin niin otan palkan kirjekuoressa perjantaisin. En vittu suostu rahottamaan näitä saatanan globalistiterroristeja. Se on loppu ny.

19.05.2021 08:49:39
#465012 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaan kuinka kauan jengi jaksaa maksaa veroja, joiden määrä jatkaa kasvuaan kokoajan. Hyöty suuri kun teitäkään ei ylläpidetä. Sairaanhoitoa vähennetään kokoajan. Kouluja laitetaan nurin. Maahanmuuttajalähiöitä ilmestyy aika ajoin paikkoihin. Suomalaiset lähtevät näiltä alueilta pois, kuten on nähty. Turvattomuus on lisääntynyt melkoisesti näillä alueilla.

19.05.2021 23:06:44
#465132 [+-] Piilota Suosittele

>>465012
Mun ainut mahdollisuus päästä täältä pois on joko se, että voitan jossakin lotossa tai sitten haulikon piippua myöten. Sinänsä ei ole väliä, että kummalla tavalla lähdetään, mutta pois täältä on päästävä.

[ 9 viestiä | ]