musta juhannus part.2 musta juhannus part.2
Pam! Pam!
hähä hähä
Pysy hiljaa ja liikkumatta... Pysy hiljaa ja liikkumatta...
Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :) Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :)
Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3 Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3
Mmm... börheyden voimat! >:3 Mmm... börheyden voimat! >:3
Oli menossa leipäkauppaan Oli menossa leipäkauppaan
musta juhannus musta juhannus
kaikki larppaa moton pyörää kaikki larppaa moton pyörää
Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Snoopin darra Snoopin darra
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
fail fail
Voin melko vaihtelevasti Voin melko vaihtelevasti
Monimutkainen Monimutkainen
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
Leipoi kissan Leipoi kissan
Lihaa saatana Lihaa saatana
coco <3 coco <3
L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä
Tieteellinen johtopäätös >:3 Tieteellinen johtopäätös >:3
Chocobo maalaamo Chocobo maalaamo
Karkkivarkaat päihittää nistirosmon Karkkivarkaat päihittää nistirosmon
 813 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.67 MB, 2 tiedostoa, 18.05.2021 18:36:14
[ + 3 - | ]

Pari juttua päivän aiheesta

[53946] [apinaakoijataan.mp4] [1.36 MB] [426x426] [] []
[53945] [petturit.jpg] [0.31 MB] [1500x900] [] []
petturit.jpg

isänmaanpetturit

 · 

eu

(63)  · 

apina

(178)  · 

apinaa koijataan

 · 

kummeli

(129)  · 

sdp

(559)
18.05.2021 19:49:01
#464930 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vissiin rasisteina jättäytyivät pois. Taas niitä saa hävetä kun ei yksikään niistä halunnut antaa viimeisiä itsenäisyyden rippeitä Saksan ja Ranskan pankeille.

18.05.2021 19:57:13
#464931 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vilkaises näiden viestin lähetysaikaa ja vertaa sitä siihen, että kahdelta Orpo ja kumppanit äänesti liittovaltiorahoituksen puolesta missä suomalaisen veronmaksajan rahat lykätään etelän apinamaille.

19.05.2021 00:53:33
#464972 [+-] Piilota Suosittele

>>464949
Tänään tein lopullisen ratkaisun ja päätin, etten enää ikinä hae töitä tässä sianvitun siittämässä oksennuksessa jota Suomen osavaltioksi kutsutaan. En enää suostu tuntemaan huonoa omaa tuntoa siitä, että en oo saanu töitä. Jos vielä joskus maailmassa tässä perselävessä pääsisin töihin niin otan palkan kirjekuoressa perjantaisin. En vittu suostu rahottamaan näitä saatanan globalistiterroristeja. Se on loppu ny.

19.05.2021 08:49:39
#465012 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaan kuinka kauan jengi jaksaa maksaa veroja, joiden määrä jatkaa kasvuaan kokoajan. Hyöty suuri kun teitäkään ei ylläpidetä. Sairaanhoitoa vähennetään kokoajan. Kouluja laitetaan nurin. Maahanmuuttajalähiöitä ilmestyy aika ajoin paikkoihin. Suomalaiset lähtevät näiltä alueilta pois, kuten on nähty. Turvattomuus on lisääntynyt melkoisesti näillä alueilla.

19.05.2021 23:06:44
#465132 [+-] Piilota Suosittele

>>465012
Mun ainut mahdollisuus päästä täältä pois on joko se, että voitan jossakin lotossa tai sitten haulikon piippua myöten. Sinänsä ei ole väliä, että kummalla tavalla lähdetään, mutta pois täältä on päästävä.

[ 9 viestiä | ]