Helvetissä. Helvetissä.
Where is your God now?! >:3 Where is your God now?! >:3
Hups Hups
Muutama webm 18 Muutama webm 18
20 vuotias yoomeri 20 vuotias yoomeri
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
Piirrä itsesi 0_0 Piirrä itsesi 0_0
Pekkos Bill Pekkos Bill
Victoria ja ankka Victoria ja ankka
Nykymuodin luoja Nykymuodin luoja
Ducati Ducati
Ketjut petti Ketjut petti
MMmmm kermakakkia MMmmm kermakakkia
Venäjällä kaikella on syynsä Venäjällä kaikella on syynsä
Valas ajautui rannalle Valas ajautui rannalle
Siitä se ajatus sitten lähti Siitä se ajatus sitten lähti
Monivalintakysymys Monivalintakysymys
Kissakuvia Kissakuvia
Hawt Hawt
back to the star wars back to the star wars
Illan baaripano aamulla Illan baaripano aamulla
Rickyismejä Rickyismejä
Fedora Fedora
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
 246 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 22:04:24
[ + 5 - | ]

Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!

[87941] [tiedosto.jpg] [0.58 MB] [1155x1362] [] []
tiedosto.jpg

kurdi

 · 

neekeri

(1397)  · 

paskanahka

(148)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

mamu

(210)  · 

vassarit

(109)  · 

mutiainen

(67)  · 

mulatti

(20)  · 

suvakit

(200)  · 

kokoomus

(99)  · 

sdp

(558)  · 

vihreät

(423)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

työtön

(105)  · 

parasiitti

(57)  · 

loinen

(125)
11.05.2026 05:50:35
#752967 [+2] Piilota Suosittele

Suomessa on puute työstä, josta maksetaan palkkaa, samaan aikaan suomessa on pula työntekijöistä, jotka tekisivät työtä 0-4€/h.

11.05.2026 11:26:50
#752976 [+2] Piilota Suosittele

Miten me elätetään ne kaikki, kun niitä vain tulee ja tulee, nuoria työkykyisiä miehiä joilla aikomustakaan tehdä töitä?

11.05.2026 13:32:35
#752994 [+3] Piilota Suosittele

>>752967
Täähä se ois, paitsi todellisuudessa taitaa olla johonki 10€/h asti. 10€/h alkaa olee sellanen että eipä tolla oikee elä missää muualla ku jossain hevonvitussa jossa ei oo sivistystä ja sielläkään tuskin kun auto alkaa olee pakollinen.

On se kyllä hienoa että tänne kannetaan ihan vitusti neekereitä että saadaan jotain voltti kuskei kuljettaa kebabbia kun kukaan täysjärkinen ei sitä tekis koska siitä ei saa rahaa. Suomessa kyllä riittää työntekijöitä niin kauan kun töistä saa rahaa jolla elää ja taskuun jää vähän ylimäärästä sekä työolot on inhimilliset. Lähiaikoina tulee mielee ainakin tää marjankeruu jupakka ja hesburger "kohut". On se jännä että ihmiset ei halua työtä joka ei elätä ja päälle saa vielä paskat työolot. Ja vaikka olis hyvät työolot niin kuka haluaa painaa 8h 5pv viikossa jos päälle pitää alkaa hakea tukia että pystyy elämään?

11.05.2026 18:11:16
#753050 [+1] Piilota Suosittele

>>752994
Ei ole kauaa kun aamulehdessä oli haastateltu taksirenkejä, joilla oli työvuorot 12-15h/vrk ja netto per vuoro keskimäärin +40-70€, joka tarkoittaa 2,7 - 5,8€/h palkkaa.

Hesarissa oli puolestaan nämä 4-5€/h wolttikuskit itkemässä palkasta ja kun ravintolat eivät anna heidän istua siellä odottamassa keikkaa, tai käyttää vessaa ilman ostamista.

Ei taida oikein missään päin suomea pärjätä ilman tukia, perittyä / ostettua & maksettua asuntoa, tai omavaraistaloutta alle 1200€/kk (netto), olettaen että maksaa itse keskiarvo työmatkan kulkemiset, asumisen, ruokailut, sähkön, puhelimen jne kulut.

11.05.2026 18:29:17 | 18:31:50
#753054 [+2] Piilota Suosittele

>>753050
Jossai hevo vitussa varmaa vuokrat nii alhaalla että jollai 1200€ netolla vois jopa elää. PK seudulla pienetki kämpät alkaa jo lähentelee tonnia kuussa vuokra. Varmaan jossai 650€ hujakoilla joku paskassa kunnossa oleva yksiö ilman mitään järkevää. 700-800€/kk alkaa olemaan varmaan kaikki asuinkelposet halvimmat. Siitä sitte vielä kuukausimaksut vaikka julkisilla 100€/kk. Siinä jää se alle 400€/kk ruokaan plus muihin laskuihin kuten vesi sähkö yms. Puhelinliittymä+vesi+sähkö+netti varmaan halvimmllaan alkaa jo lähentelemään 100€/kk. Eli 300€/kk ruokaan/elämiseen. 300€/kk menee aika nopeesti safkaan. Eli rahaa ei ole edes ostaa vaatteita. Aika jännä ettei tälläselle työlle löydy tekijöitä.

Ja ymmärrän kyllä ton ravintoloissa istuskelun, tuskin ravintola haluaa että siellä alkaa jotku allahu akbarit älämölösiee pödydissä ilman että ostaa mitään. n. 99,9% todennäkösyydellä sinne alkas ilmestyy näit volttikuskeja 3-4 yhteen pöytään ölisee samalla ku odottaa keikkaa.

12.05.2026 10:30:32
#753145 [+-] Piilota Suosittele

>>752994 Kohta taas saadaan ilmaista työvoimaa kunhan tämän kokkarit runnoo läpi.
Työllisyyspoliittisella tuella rahoitettavaan toimintaan osallistuminen olisi työnhakijaa velvoittavaa, eli osallistumisesta kieltäytymisestä ja osallistumisen keskeyttämisestä voitaisiin asettaa korvaukseton määräaika
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/lausuntokierros-alkaa-pitkaaikaistyottomien-tyollistymisen-edellytysten-parantamiseen-uusi-tyokalu

12.05.2026 18:51:23
#753192 [+-] Piilota Suosittele

>>753187 Sopivasti juuri tuli voimaan yleistuki ja siinä tarveharkintapykälä, joten jokainen mahollinen euro, jonka pitkäaikaistyötön saattais tienata, vähennetään välittömästi.

[ 11 viestiä | ]