homo jynkky homo jynkky
herra tokmanne herra tokmanne
Ihana nainen uudestaan Ihana nainen uudestaan
Sanat tiijätte Sanat tiijätte
Voi vittu, mää oon kusessa :| Voi vittu, mää oon kusessa :|
Lisävaruste Lisävaruste
ostitko taulun akusetä ostitko taulun akusetä
SS Kitler SS Kitler
Kaverit Kaverit
neekerit neekerit
mahto vituttaa mahto vituttaa
Nainen patikoi Nainen patikoi
Pehmeä Pehmeä
Pekka jakaa mielipiteitä Pekka jakaa mielipiteitä
parhaat jälkiruuat parhaat jälkiruuat
Tony Halme Tony Halme
Muutama jälkeläinen Muutama jälkeläinen
Schrödingerin portti Schrödingerin portti
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
Sulakkeen vaihto-opas Sulakkeen vaihto-opas
Taktinen Taktinen
Ring ring Ring ring
makuupatja makuupatja
 731 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 31.05.2022 00:07:25
[ + 3 - | ]

apinarokotus

[64768] [apinapiikki.png] [1.1 MB] [1080x943] [] []
apinapiikki.png

apina

(178)  · 

rokote

(70)  · 

piikki

(20)  · 

koronauskovaisuus

 · 

uusi mailmanjärjestys

31.05.2022 05:59:03
#574722 [+1] Piilota Suosittele

>>574698 eräälle ystävälle kävi sillee jännästi 3. koronapiikin jälkee et 2 viikkoa valittel väsymystä ja nukahteli usein istualtee kunnes yks yö nous vessaa ja siihe eteisee kuukahti... itelläki meinas olla heikko happi toisesta piikistä ja en kolmatta, neljättä tai viidettä ota... ja asiasta on kenenkää yrittää turhaa yrittää mitää väitellä... ihan sama vaikka vääntäsitte rautalangasta jonkun muun kuolinsyyn minä en usko!!! ja en väittele asiasta...
>>574705

31.05.2022 06:03:49
#574723 [+-] Piilota Suosittele

koronaki oli talossa reilu 2kk sitte... akalla oli oireita nuhaa ja tämmöstä asettu viikossa samoin sen sukulaisilla... ite olin täysin oireeton ei mitään...

31.05.2022 20:39:17
#574816 [+-] Piilota Suosittele

Tuleeko koronarokotteista apinaruttoa? Korvaako lääketeollisuus vai joudutko loppuelämäsi tappelemaan suomen byrokratian kanssa vaikka ollaan eu:ssa? Maksetaan eteläeuroopanmaille miljardeja jotta heillä olisi 4 päivän työviikot ja itse me maksamme 2,50/l bensasta tehden tuplatyövuoroja verratttuna muihin EU-maihin...Herätkää.

[ 7 viestiä | ]