Mustalaisille koittaa lama Mustalaisille koittaa lama
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
elisabeth with god elisabeth with god
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
elämä on kummaa elämä on kummaa
Kuurouden hyödyt Kuurouden hyödyt
tuhmeliini tuhmeliini
Olkiluoto 3 Olkiluoto 3
kun kaikki on ohi kun kaikki on ohi
Etnisyyden vaihto Etnisyyden vaihto
Teräsmies Teräsmies
lain mukaan lain mukaan
Ei perkeleen perkele Ei perkeleen perkele
vaara vaara
Pekka ja Pätkä värillisinä Pekka ja Pätkä värillisinä
Sattumaako? Sattumaako?
vittuku häikäsee vittuku häikäsee
Vihollinen Vihollinen
Bakemonogatari Bakemonogatari
Dolan the terroras Dolan the terroras
Kädenvääntö melkein alkoi Kädenvääntö melkein alkoi
Minni Hiiri Minni Hiiri
Black rings matter Black rings matter
Tukiranka Tukiranka
 731 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 31.05.2022 00:07:25
[ + 3 - | ]

apinarokotus

[64768] [apinapiikki.png] [1.1 MB] [1080x943] [] []
apinapiikki.png

apina

(178)  · 

rokote

(70)  · 

piikki

(20)  · 

koronauskovaisuus

 · 

uusi mailmanjärjestys

31.05.2022 05:59:03
#574722 [+1] Piilota Suosittele

>>574698 eräälle ystävälle kävi sillee jännästi 3. koronapiikin jälkee et 2 viikkoa valittel väsymystä ja nukahteli usein istualtee kunnes yks yö nous vessaa ja siihe eteisee kuukahti... itelläki meinas olla heikko happi toisesta piikistä ja en kolmatta, neljättä tai viidettä ota... ja asiasta on kenenkää yrittää turhaa yrittää mitää väitellä... ihan sama vaikka vääntäsitte rautalangasta jonkun muun kuolinsyyn minä en usko!!! ja en väittele asiasta...
>>574705

31.05.2022 06:03:49
#574723 [+-] Piilota Suosittele

koronaki oli talossa reilu 2kk sitte... akalla oli oireita nuhaa ja tämmöstä asettu viikossa samoin sen sukulaisilla... ite olin täysin oireeton ei mitään...

31.05.2022 20:39:17
#574816 [+-] Piilota Suosittele

Tuleeko koronarokotteista apinaruttoa? Korvaako lääketeollisuus vai joudutko loppuelämäsi tappelemaan suomen byrokratian kanssa vaikka ollaan eu:ssa? Maksetaan eteläeuroopanmaille miljardeja jotta heillä olisi 4 päivän työviikot ja itse me maksamme 2,50/l bensasta tehden tuplatyövuoroja verratttuna muihin EU-maihin...Herätkää.

[ 7 viestiä | ]