Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Romania Romania
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Cherry Cherry
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
pintaruostetta pintaruostetta
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
taivaallista rallia taivaallista rallia
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Ford Capri Ford Capri
intialainen avoauto intialainen avoauto
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Maastoauto Maastoauto
Short shifter Short shifter
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
alustasarja alustasarja
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
 247 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto
14.06.2026 17:58:16
[ + 2 | ]

täyskaato

[88778] [61a475dd03487488-h264-sd.mp4] [1.02 MB] [480x848] [8.30s] [] []

bmw

(43)  · 

keilarata

 · 

kolari

(164)
15.06.2026 00:15:18
#757955 [+-] Piilota Suosittele

Mä en varmaan ikinä tuu tajuamaan miks jenkeissä seinät rakennetaan pahvista. Nähäny vaikka millä mitalla videoita missä käytännössä pelkkä seinään nojaaminen hajottaa sen. Siellä kun röyhtäset tai pieraset niin puoli taloa lentää huitsin vittuun.

15.06.2026 22:50:55
#758078 [+-] Piilota Suosittele

>>757955
Halpaa rakentaa, täyttää paikalliset vaatimukset ja määräykset, mutta miten helkutissa sellaisten hökkelien hinta voi olla satojatuhansia taaloja?

15.06.2026 23:27:27
#758080 [+-] Piilota Suosittele

>>758078
Elämme outoja aikoja. Tästä tulikin mieleen vanha Aku Ankka missä Aku hurahti japanilaiseen sisustukseen. Veteli talon paskaks puskutraktorilla ja pakotti pojat liimailemaan jotaki vanhan jallun sivuja pitkin rimaseiniä. Tietenkin myös pöydän jalat ja tuolit piti hävittää, että voivat meditoida siinä riisiä syödessään syömäpuikoilla. Yhtäkkiä Akun perseeseen pureutu lyijykynä, joten juoksi tietenkin pihalle kattomaan, että mistä perkeleestä on kyse.

Siellä oli porukka täyttämässä ristikoita, osa luki lehtien artikkeleita ja jotkut kyseli toisiltaan, että joko se on löytäny jatkoa johonkin lukemaansa tarinaan. Aku tietenkin hätyytti koko poppoon pois tontiltaan ja meni takas syöpöttelemään. Sitten rupes tuuli tuivertaa ja seinät tietenkin lenti helevettiin rimaseinineen kaikkineen. Vissiin pojat päätti muuttaa mummolaan vähäks aikaa, että Aku-sedö saa rakennettua uuden mörskän. Jotenki huvitti se tarina, mutta näköjään vissiin on jenkeissä ihan yleinen rakennustyyli.

16.06.2026 01:54:08
#758094 [+-] Piilota Suosittele

>>758080
Jossain jenkkien syrjäseuduilla (Alabama & Maine) on ainakin ollut laki että voit rakentaa talosi vapaasti, kunhan se on tontillasi, myydessäsi sen, on se silloin tarkastutettava että täyttää jotkin määräykset.
Seurauksena on kuvan kaltaisia "laajennusosia"
Muuten jenkeissä on se suurin pelon aihe jos omistat yhtään mitään, kuinka verovirasto arvioi asuntosi arvon ja sitä tulosta taas tämä kuva edustaa hyvin.

[ 8 viestiä | ]