Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 350 Medioita 387

Autoihin liittyvät

klassikko klassikko
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
Volga Volga
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
hinausapu hinausapu
asennusta asennusta
volvon palvonta volvon palvonta
ranskalaiset ranskalaiset
kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Volvo BM Volvo BM
hermot men hermot men
Auto Auto
Ford Capri Ford Capri
rallia rallia
driftikuningas driftikuningas
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
 1 017 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.89 MB, 1 tiedosto
20.06.2019 14:06:28
[ + 4 - | ]

Mersu

[30909] [VID-20190620-WA0005.mp4] [1.89 MB] [576x1024] [] []

mersu

(27)  · 

rellu

04.05.2020 19:03:30
#339247 [+1] Piilota Suosittele

Niin mitä hauskaa tai erikoista tässä klipissä oli? Renault on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2018, joten toimittavat / tuottavat varaosia jopa ns kilpailijoilleen, halvempaa tehdä keskitetyssä tuotantolaitoksessa isoja määriä tiettyä tuotetta. Itse ihmettelin aikanaan jaguaarin ilmansuodatinta ja muutamaa muuta osaa joiden valmistaja oli ford, ennenkuin tiesin että ford omisti jaguarin. Sama juttu kun tutki -90 luvun volvoa, renaultin tavaraa sieltäkin löytyi kun tekivät volvon kanssa yhteistyötä (Minkä hedelmänä näkyi siinä että rellut voittivat poikkeuksetta kaikki eurooppalaiset törmäys / kolaritestit -90luvun lopussa ja 2000 luvun alussa, kun volvo oli tehnyt sen -80 ; -90 luvuilla ja jo ansainnut turvallisen auton maineensa).

20.04.2021 11:41:15
#457347 [+-] Piilota Suosittele

Riku taas on kuin viime syksyinen koiranpaska keväällä, harmaavalkoinen, näyttää ja haisee pahalle, ei edes kärpäsiä kiinnosta.

[ 4 viestiä | ]