Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ei tätä ei Ei tätä ei
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
blyatnopeus blyatnopeus
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
Audimies meni naimisiin Audimies meni naimisiin
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
Sadekeli Sadekeli
Pojat hommissa Pojat hommissa
hyvän mielen video hyvän mielen video
vettähylkivä vettähylkivä
Pallihiki Pallihiki
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
volvo volvo
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
mamma mia mamma mia
hieno miniauto hieno miniauto
mummolla kiire mummolla kiire
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
auton sisäpesu auton sisäpesu
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Romania Romania
Ajokortti Ajokortti
 399 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto
06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]