Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
only in russia only in russia
sutii sutii
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
auto tyttö auto tyttö
matkalaiset matkalaiset
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
panisin panisin
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Mersu Mersu
Balkanin barbi Balkanin barbi
nice nice
tuuria matkassa tuuria matkassa
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
verrari verrari
taivaallista rallia taivaallista rallia
hyvän mielen video hyvän mielen video
Tehoa autoon Tehoa autoon
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
 1 094 näyttökertaa, 10 viestiä, 9.52 MB, 1 tiedosto
03.06.2020 05:02:06
[ + 6 - | ]

tämä sattuu sieluun

[43818] [0.mp4] [9.52 MB] [722x720] [52.89s] [] []

pölykapseli

 · 

repii

(9)
03.06.2020 17:58:24 | 17:58:43
#350053 [+-] Piilota Suosittele

Eiii viitun hippo, mitä sää saatana teeet...

Orggikset, jotka sitten maksaa muutaman satasen setti ja kestävät atomipommia... ja hurjaa hippoa... versus halvimmat 15 euroa maksavat kiinalaiset paskat, jotka halkeavat ensimmäisessä kuopassa.


Todella sattui sieluun. Itken koko illan.

04.06.2020 01:01:49
#350237 [+-] Piilota Suosittele

Tätä se on, ku jättää naiset vartioimatta etes vartiksi. Kyllä se on niin, että naisen paikka on joko tiskata, tehä ruokaa tai maata sängyssä jalat levällään. Ihan sama, siis ihan sama, mitä muuta ne yrittää niin vituiksi mennee.

04.06.2020 02:30:57
#350247 [+-] Piilota Suosittele

>>350242

Pyhä perkele, naiset on jopa mutiaisia alempia otuksia. Meijjän eiku niien järki ei riitä mihinkään hyvin harvinaisia poikkeustappauksia lukkuun ottamatta. Kaikki mihin naiset koskee muuttuu herkullisiksi lounaiksi, mutta senki jäläkeen on lopputuloksena sitte silikkaa paskaa. Itte asiassa oon sitä mieltä, että melekeen kaikki naiset pittäis ampua niin samalla päästäis erroon vihireistä ja vasemmistostaki. Ja ne jälelle jääneet sitte kaheleisiin kiinni katujen kulumille niin saa ihimiset sitte tyyvvyttää halunsa niihin. Joka paikassa missä naiset pääsee queeffaamaan niin kaikki mennee ihan päin vittua. Hirviä tappelu koko ajan eikä mistään tuu yhtään mittään. Traamaa riittää, juorutaan ja kitistään sisäsissä posteissa pilikun paikasta ja siitä miten pomon kengät ei sopinu yhtään yksiin sen mekon kanssa. Miesten firmoissa taitavat porista vaan siitä, että kuka päästi issoimman pierun ja sitte kaikki juo tyytyväisinä kahavinsa ja jatkaa hommia. Kyllä Kiinassa on ollu oikia meininki, että munattomat lapset heitetään ojjaan. Naisista ei oo mittään muuta ku harmia, saatana. Poislukien vaikka meijjän tissipiirtäjä jonka nimiä en ny jostaki syystä saa mieleen.

[ 10 viestiä | ]