Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Balkanin barbi Balkanin barbi
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Ou jea! Ou jea!
Intialainen amis Intialainen amis
vihreät degrona vihreät degrona
russian mobile russian mobile
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
torviauto torviauto
ussr classic ussr classic
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Yhdistelmä Yhdistelmä
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
Skodan viritystä Skodan viritystä
vetoja löytyy vetoja löytyy
audissa kolinaa audissa kolinaa
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
romania videos 2 romania videos 2
Volmarin auto Volmarin auto
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
 830 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]