Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Boset Boset
lain mukaan lain mukaan
Skodan viritystä Skodan viritystä
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
mikä lommo mikä lommo
Flying Finland Flying Finland
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
trabant trabant
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
Opel Ascona Opel Ascona
Maxcedes Maxcedes
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
tuli paniikki tuli paniikki
vetoja löytyy vetoja löytyy
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Menee lintassa Menee lintassa
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
Sadekeli Sadekeli
Auto hajosi Auto hajosi
vag vag
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
 400 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]