Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

vanteet män vanteet män
ussr classic ussr classic
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
intialainen avoauto intialainen avoauto
tuli paniikki tuli paniikki
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
vetoja löytyy vetoja löytyy
autopesu autopesu
Volvo 940 Volvo 940
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
vaaraalliset turvavyöt vaaraalliset turvavyöt
pientä vuotoa pientä vuotoa
edullinen laajennus edullinen laajennus
Ford Capri Ford Capri
volvo volvo
muovi audi muovi audi
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
honkkeli honkkeli
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
 400 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]