Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Volvo BM Volvo BM
lain mukaan lain mukaan
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Balkanin barbi Balkanin barbi
huumoria huumoria
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
Hehe Hehe
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
hermot men hermot men
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
vettähylkivä vettähylkivä
S4 S4
se on vartin homma se on vartin homma
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
Testicla. Testicla.
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
sähköauton webasto sähköauton webasto
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
 454 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]