Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Mersu Mersu
Hehe Hehe
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
kätevä imuri kätevä imuri
käsijarru käsijarru
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Redneck tesla Redneck tesla
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Munavolkkari Munavolkkari
hurjasteli hurjasteli
hinausapu hinausapu
Cat Camaro Cat Camaro
auton sisäpesu auton sisäpesu
worth it worth it
Balkanin barbi Balkanin barbi
torviauto torviauto
Ice kerma Ice kerma
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
Volmarin auto Volmarin auto
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
 809 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
07.11.2021 21:26:56
[ + 2 - | ]

Fiat punto

[58221] [fiat-punto.png] [0.75 MB] [500x779] [] []
fiat-punto.png

fiat punto

 · 

auto

(729)
08.11.2021 00:18:58
#514082 [+3] Piilota Suosittele

>>514018

Edelleen tuolla bensaturbo-Capturilla, vaikka onhan tuo ihan hulluksi tuo bensan hinta jo noussut.

Ja toki tiesin, että kun Capturissa oli 20 heppaa tehoa enemmän kuin Shitkossa, että bensankulutus varmaan hieman nousee, mutta täytyy myöntää, että talvikaudella työmatka-ajossa 1 litra / 100km lisää oli aikamoinen yllätys. Tiesin tosin senkin, että automaatti varmaan vaikuttaa vähän myös kulutusta nostavasti, mutta silti yllätyin.

Jos on töitä edelleen ja sähköautojen latausnopeus 3-vaihepistokkeesta nopeutuu + ympärivuotinen range saadaan 500 kilometriin perheauton koko- ja hintaluokassa, niin 2023 voisi ostaa sähköauton.

Taitaa kuitenkin olla niin, että tuo yhtälö ei vielä vuonna 2023 ole totta, joten ehkä sitten bensaturboinen Dacia Duster voi olla valinta vuonna 2023.

08.11.2021 01:22:51 | 01:26:53
#514093 [+1] Piilota Suosittele

>>514082
sitten kun sähköautot yleistyy ja bensa maksaa vintsan litra, mihin muuten kyhätään joku kortti että vain tällä kortilla saat ostaa bensiiniä, niin sähkön hinta kallistuu ihan vitusti ja venäjä nauttii kun ne siirtää tänne virtaa.
jostain ne verotulot on otettava ja duunareiltahan se otetaan.
tää on vain mutu mutta veikkaan että bensan hinta kallistuu seuraavan 10v aikana ehkä sinne 5e litra paikkeille ja siihen tulee joku kortti millä saat bensaa ja kortti myönnetään vain yrityksille ja harvoille valituille tärkeille ihmisille ketkä asuu korvessa.

[ 6 viestiä | ]