Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Yhdistelmä Yhdistelmä
klassikko klassikko
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Renault Twingo Renault Twingo
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
trabant trabant
initial D initial D
Kärry Kärry
Volvo 940 Volvo 940
Naikkonen peruuttelee Naikkonen peruuttelee
hehe hauskaa hehe hauskaa
auto tyttö auto tyttö
russian mobile russian mobile
Fat chance >:3 Fat chance >:3
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
hermot men hermot men
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
 762 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
13.09.2024 12:01:04
[ + 2 - | ]

Saabi

[73270] [0.jpg] [0.97 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

13.09.2024 15:55:16
#647054 [+2] Piilota Suosittele

Ei ollut tuo auto. Ja kyseisessä autossa ei ole edes sitä tehostinta, eikä myöskään takapyöriin vaikuttavaa seisontajarrua.

13.09.2024 19:13:34
#647099 [+-] Piilota Suosittele

Hubba-bubba saab-90 2.0 bensojen hävittäjä.
Käsiryyppy
käsijarru eturenkaille
Käynnistys keskikonsolissa
Väpättävä nopeusmittari
kesä ja talvi termostaatti erikseen
Aurinkolipan peili pläkkipeltiä
Jos jäähdytysnesteen pinta tippui liikaa niin puhallin ei puhaltanut lämmintä

14.09.2024 00:23:52
#647148 [+-] Piilota Suosittele

>>647125
>>647099
Mulla oli sininen saab 90 jolla ajoin kolarin. Nukahdin rattiin vaikka muistutin apukuskia että nyt tää ylityöpäivä oli liikaa. Auto ajautui motarin vasemmalle pientareelle, heräsin ja liian jyrkkä korjausliike oikealle. Auto lähti pyörimään, siis renkaillaan ei katon kautta, joku puolitoista kierrosta ja aito mäjähti sillan alla olevaan "maavalliin" miksikä sitä pientä mäkeä sanois? Perä oli menosuuntaan ja aikamoinen kolaus se oli. Auton rattinsen jälkeen oli 5-10 astetta vasemmalle sen jälkeen suoraan ajaessa. Siis sillä pystyi ajamaan eikä yksikään etuvalo tai lamppu hajonnut. Puskurit kumia, ne otti paskajälkiä toki. Sama jollain nissanilla ois ollu katastrofi

14.09.2024 04:18:20
#647175 [+1] Piilota Suosittele

>>647125
Hieno kottero. Yks talvi kuskasin kavereita tampereelta toijalaan eikä auto puhaltanu lämmintä ilmaa. Meidän piti viä ajella joku 2h rinksalla kun yks kaveri oli telakoitumassa jonkun naisen luona.
No onneks siä oli abc mut siäki jätkät laitto ranttaliks ja lennettii ulos.

21.12.2024 15:50:44
#668084 [+-] Piilota Suosittele

Aluksi vähän hämmennyin, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen milläpä muullakaan sitä erikoismies ajelisikaan kuin suapilla.
Sano nyt vielä, että tuossa on... turbo

[ 13 viestiä | ]