Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Kusiainen? Kusiainen?
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Liftarit Liftarit
only in russia only in russia
Volmarin auto Volmarin auto
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Höhö Höhö
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
yabadabadoo! yabadabadoo!
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
Taidetuokio Taidetuokio
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
Hehe Hehe
Opel Ascona Opel Ascona
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
premium renkaat premium renkaat
nainen ratissa nainen ratissa
volvon palvonta volvon palvonta
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
 762 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
13.09.2024 12:01:04
[ + 2 - | ]

Saabi

[73270] [0.jpg] [0.97 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

13.09.2024 15:55:16
#647054 [+2] Piilota Suosittele

Ei ollut tuo auto. Ja kyseisessä autossa ei ole edes sitä tehostinta, eikä myöskään takapyöriin vaikuttavaa seisontajarrua.

13.09.2024 19:13:34
#647099 [+-] Piilota Suosittele

Hubba-bubba saab-90 2.0 bensojen hävittäjä.
Käsiryyppy
käsijarru eturenkaille
Käynnistys keskikonsolissa
Väpättävä nopeusmittari
kesä ja talvi termostaatti erikseen
Aurinkolipan peili pläkkipeltiä
Jos jäähdytysnesteen pinta tippui liikaa niin puhallin ei puhaltanut lämmintä

14.09.2024 00:23:52
#647148 [+-] Piilota Suosittele

>>647125
>>647099
Mulla oli sininen saab 90 jolla ajoin kolarin. Nukahdin rattiin vaikka muistutin apukuskia että nyt tää ylityöpäivä oli liikaa. Auto ajautui motarin vasemmalle pientareelle, heräsin ja liian jyrkkä korjausliike oikealle. Auto lähti pyörimään, siis renkaillaan ei katon kautta, joku puolitoista kierrosta ja aito mäjähti sillan alla olevaan "maavalliin" miksikä sitä pientä mäkeä sanois? Perä oli menosuuntaan ja aikamoinen kolaus se oli. Auton rattinsen jälkeen oli 5-10 astetta vasemmalle sen jälkeen suoraan ajaessa. Siis sillä pystyi ajamaan eikä yksikään etuvalo tai lamppu hajonnut. Puskurit kumia, ne otti paskajälkiä toki. Sama jollain nissanilla ois ollu katastrofi

14.09.2024 04:18:20
#647175 [+1] Piilota Suosittele

>>647125
Hieno kottero. Yks talvi kuskasin kavereita tampereelta toijalaan eikä auto puhaltanu lämmintä ilmaa. Meidän piti viä ajella joku 2h rinksalla kun yks kaveri oli telakoitumassa jonkun naisen luona.
No onneks siä oli abc mut siäki jätkät laitto ranttaliks ja lennettii ulos.

21.12.2024 15:50:44
#668084 [+-] Piilota Suosittele

Aluksi vähän hämmennyin, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen milläpä muullakaan sitä erikoismies ajelisikaan kuin suapilla.
Sano nyt vielä, että tuossa on... turbo

[ 13 viestiä | ]