Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

perusvenäläisiä perusvenäläisiä
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
Sillä lailla Sillä lailla
premum vag premum vag
Sattumia Sattumia
intialainen avoauto intialainen avoauto
mikä lommo mikä lommo
pientä vuotoa pientä vuotoa
kyl sä osaat kyl sä osaat
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Munavolkkari Munavolkkari
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
hyvän mielen video hyvän mielen video
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
vihreät degrona vihreät degrona
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
subaru subaru
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Naikkonen peruuttelee Naikkonen peruuttelee
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
 821 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto
17.11.2019 03:51:34
[ + 1 | ]

Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...

[36779] [0.jpg] [1.68 MB] [3024x2188] [] []
0.jpg

auto

(729)  · 

parkkeeraus

(11)
17.11.2019 14:01:22 | 14:03:22
#271796 [+-] Piilota Suosittele

Offtopic hieman, mutta kyllä nykyään vituttaa, että parkkipaikoilla ja erityisesti parkkihalleissa ihmiset hakkaavat auton kyljet soikeiksi ihan surutta.

Varmaan potkivat ovia auki, jotta saavat ne osumaan viereiseen autoon niin, että kuhmut ovat mahdollisimman suuret.

Ja vaikka paikkoja olisi niin perkeleesti ja/tai toisella puolella olisi reilusti tilaa - niin eikö jukolauta ajeta myös ihan milliin kiinni niin, ettei autoon tahdo päästä.

Toki monessa paikassa on säästetty rahaa ja tehty ruudut aivan liian pieniksi. Siinä sitten kun jussipussiäitinussi, karijarihuijari tai pirkkopilhussasunnuntaikirkko parkkeeraavat sen jättimäisen Land Cruiserin, RAV:in, OX:in tai muun jättilaivan peukalot keskellä kämmeniään, niin ihmekös se että kyljet ottavat kontaktia.

Itsellä oli 3-vuotiaassa autossa (josta 2 vuotta päivittäin keskustassa parkkihallissa työaikaan) useampi kolhu ja painauma - ja takapuskurissakin naarmuja, kun joku on lähtenyt vierestä pois ja kääntänyt liian aikaisin...

Ja ennen noita joku oli kajauttanut samaisen auton takalokasuojaan niin, että se oli kolmesta kohdasta kierossa. Ja paennut tietysti paikalta. Se sitten kaskosta korjattiin ja maksettiin vakuutusmaksujen kautta pitkään. Olisi silloin jo ollut ne muut kolhut, olisi voinut samaan, mutta ei... niistä ekat tulivat vain kuukausi pari korjauksen jälkeen.

Nyt sitten "jännitetään" kuinka nopeasti uutta autoa kolhitaan. Tosin nyt on parkkipaikkavakuutus mukana.

17.11.2019 19:07:34 | 19:09:05
#271930 [+-] Piilota Suosittele

>>271890

Täyskasko tai Superkasko (millä nimellä nyt eri firmoilla onkaan) mahdollistaa korjaamisen, mutta maksat omavastuun (ellei korjaava yritys ole sopimuskumppani vakuutusyhtiölle) ja bonusvähennyksen kautta joudut maksamaan myös. Vaikka siis parkkipaikalla toisen tekemät kolhut ovat kyseessä.

Vasta erillinen parkkipaikkavakuutus laajennuksena täyskaskoon/superkaskoon mahdollistaa korjauksen ilman omavastuuta/bonusmenetyksiä. Tosin niissä pitää voida tarkkaan kertoa koska ja missä vahinko on tapahtunut. Toki voi yrittää sanoa, että kolhut ovat ilkivaltaa (potkimista, lyömistä, naarmuttamista) koska niistä ei yleensä täyskaskossa/superkaskossa tule itselle kuluja, mutta vakuutusyhtiöt ovatkin siksi heti sanomassa, että ei ole ilkivaltaa, vaan parkkipaikkakolhuja tms.

Voi toki olla yrityskohtaisia eroja, mutta näin ainakin parissa yhtiössä.

[ 4 viestiä | ]