Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
likainen auto likainen auto
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Cat Camaro Cat Camaro
Munavolkkari Munavolkkari
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Flying Finland Flying Finland
like a glove like a glove
Höhö Höhö
hienosti tunkattu hienosti tunkattu
hurjasteli hurjasteli
auton pesu auton pesu
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
Volmarin auto Volmarin auto
otetaan huiput otetaan huiput
nainen ratissa nainen ratissa
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Yhdistelmä Yhdistelmä
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
 779 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]