Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ironia Ironia
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
do a barrelroll do a barrelroll
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
Rattimies Rattimies
takaspoileri takaspoileri
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
--_-- --_--
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
abc abc
Nokia Nokia
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
apumekaanikko apumekaanikko
Mersu Mersu
sutii sutii
hinausapu hinausapu
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
 779 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]