Muistan et monkkarikin jakso sutia asfaltilla jos siinä oli märkiä lehtiä. Mulla oli ehkä ryypätyin monkey ikinä. Joskus katsoin et mikäs korkki toi on ja avasin sen ajon jälkeen moottoriöljyn reijästä tuprutti vain savua:D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Lonkeroauto
duracel potkasee
halvin ryssäpaja
Mersu
rallia
Löysin kuplan
Turvaudiväli
Yhdistelmä
tuli paniikki
Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
ei käynnisty
Auto
alustasarja
tytöt näyttää esimerkkiä
Jo on mylly
UAZ 315126
Cherry
Huono nimimuisti
Kuvaotokset #28
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?