Ullatus Ullatus
Lol Lol
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
Uutisia Uutisia
vitun monitori vitun monitori
"Otan yhden palasen pizzastasi." "Otan yhden palasen pizzastasi."
iPhone myynnissä iPhone myynnissä
Puppetmaster Puppetmaster
Akun väsyneet huutikset Akun väsyneet huutikset
Mr. Worldwide Mr. Worldwide
Ei jaksa keksiä otsikoita 73 Ei jaksa keksiä otsikoita 73
nyt loppu kehitys vammailu nyt loppu kehitys vammailu
Downbeat Downbeat
Jäätelötaco Jäätelötaco
Söpöys :3 Söpöys :3
kaheksakyt senttiä kaheksakyt senttiä
Yksiö 3h+k Yksiö 3h+k
PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA
Astetta jännempi invaluiska Astetta jännempi invaluiska
Aku tulee pizzalaatikoihin Aku tulee pizzalaatikoihin
miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä? miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä?
Mun pornovideolle kävi näin Mun pornovideolle kävi näin
Cönän Raakalainen (musikaali) Cönän Raakalainen (musikaali)
Ei jaksa keksiä otsikoita 68 Ei jaksa keksiä otsikoita 68
 1 450 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 10.07.2018 15:26:45
[ + 9 - | ]

Lähti luontoon

[14614] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [640x800] [] []
tiedosto.jpg

hyttynen

(14)  · 

pistää

 · 

sääski

10.07.2018 15:34:25
#73003 [+-] Piilota Suosittele

>>73002

Kannattaa alkukesästä mennä johonkin vitikkoon ja saada sitä "kärsämyrkkyä" ihan reilusti. Loppukesä on sitten helpompaa kun eivät pirun paukamat kutita niin paljon. Toimii itsellä ainakin.

10.07.2018 15:43:31
#73007 [+-] Piilota Suosittele

>>73006 Jos asut kaupungissa missä ei ole hyttysiä niin eri asia. Täällä joutuu istumaan terassilla hyttysverkkojen takana, kun 50 pörrää muuten ympärillä.

[ 16 viestiä | ]