Älä kyseenalaista kuningas valopäätä Älä kyseenalaista kuningas valopäätä
taxi files taxi files
Opintolaina Opintolaina
Eka hali Eka hali
Satukirja Satukirja
Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri! Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri!
hehe :3 hehe :3
Honk Bonk Honk Bonk
Malloyn sisarukset Malloyn sisarukset
Ei ollu PV... Ei ollu PV...
Ei saatana Ei saatana
Ihana nainen Ihana nainen
Husukkio Husukkio
Howdy pardner Howdy pardner
iso paha puli joi akun kiljut part1 iso paha puli joi akun kiljut part1
Hiblailua Hiblailua
Korttipelurit Korttipelurit
Ceiling Kitteh Ceiling Kitteh
Jännä kirja Jännä kirja
SilliS Aguilee SilliS Aguilee
näyttää hyvältä näyttää hyvältä
ebin korianderi skrillex es ebin korianderi skrillex es
Taksihuumoria Taksihuumoria
Uskomaton Uskomaton
 160 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa, 26.04.2026 00:51:00
[ + 2 | ]

Purra, Lindtman ja Tytti

[87667] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [922x1152] [] []
tiedosto_1.jpg
[87666] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [736x1355] [] []
tiedosto_2.jpg

persut

(247)  · 

demarit

(141)  · 

sdp

(558)
26.04.2026 09:17:59
#750993 [+2] Piilota Suosittele

Aletaan saavuttaa jenkki tasoa, politiikka lähenee kyllä tai ei settejä aka 0 tai 1
Surullista että jotku jaksaa uskoa vas/oikeisto setteihin suomessa, samaa paskaa tulee olemaan seuravaat 8 vuotta ainakin.

26.04.2026 10:35:53
#750995 [+-] Piilota Suosittele

Saa nähdä kenet pääministeri Lindemanne aikoo saada valtiovarainministeriksi seuraavaan hallitukseen viimeaikaisten ulostulojen jälkeen. Kilpailevan työväenpuolueenhan Demakot on linjanneet ulos hallitusyhteistyöstä jo aikojen alusta saakka ja Kepulaisilla ei varmaan ole hinkua vetää toista saarikkoaariaa. Vaihtoehdoiksi jää Sekoomus tai Vassarit.

26.04.2026 13:54:12
#751028 [+1] Piilota Suosittele

>>750995 Taas sitten sekoomuksen kanssa on se, että sdp painostas niitä perumaan
tiettyjä leikkauksia ja verotusten laskua, josta voi tulla eriäviä mielipiteitä.

Sdp:n ainoa toivo saada enemmistö hallitus aikaan olisi toivoa riittävää äänimäärää
vihreille ja vassareille, joiden kanssa saa yhteistyön.

Eli käytännössä pallo on keskustalla, että lähtevätkö ovimattopuolueeksi, vai
tuleeko homma kaatumaan mahdottomana.

[ 3 viestiä | ]