Uusi termospullo Uusi termospullo
Fiksu koiruus Fiksu koiruus
rahkanarkkari rahkanarkkari
Anne Rintti nauraa Anne Rintti nauraa
Muh yksityisyys Muh yksityisyys
Suurlukki tulee, oletko valmis? Suurlukki tulee, oletko valmis?
Minun pizza Minun pizza
Lisää kaakaota Lisää kaakaota
Kissat on ruokittu Kissat on ruokittu
El clasico El clasico
Läpsytiläps Läpsytiläps
Cacodemon Cacodemon
Ei oo häpee olla nopee Ei oo häpee olla nopee
Snorlax Snorlax
Poika hei Poika hei
Töi ukko Töi ukko
Setätyypit :D (SK 11.3.19) Setätyypit :D (SK 11.3.19)
Juhannuksen jälkeen töihin Juhannuksen jälkeen töihin
duracel potkasee duracel potkasee
Rauhan sopimus Rauhan sopimus
Ihmemaa Ihmemaa
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
The Replacements - You Lose The Replacements - You Lose
Terveiset suomen eduskunnalle Terveiset suomen eduskunnalle
 362 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.3 MB, 1 tiedosto, 25.04.2026 19:42:24
[ + 1 - | ]

Avaruus on hassu paikka

[87665] [1272.mp4] [9.3 MB] [576x1024] [102.00s] [] []

nasa

(18)  · 

feikki

(23)
26.04.2026 13:03:26
#751011 [+-] Piilota Suosittele

Minusta pitäs lähettää vaikka 2 tuommosta kuuluisaa salateoreetikkoa jotka uskoo siis että avaruuslennot on kusetusta. Ois mielenkiinoista nähdä että mikä niiden mielipide olisi sen reissun jälkeen vai keksiskö ne vieläkin jotain.

26.04.2026 13:07:52 | 13:08:13
#751014 [+-] Piilota Suosittele

>>751011
Sanovat että FBI pakotti ne salaiseen hollywoodin studioon jossa simuloitiin avaruusseikailu jotta mä luulisin käyneeni avaruudessa. Niil oli iso green screen avaruusaluksen ikunan takana jotta ne vois kusettaa että maapallo ois muka pyöreä

26.04.2026 13:19:45
#751017 [+-] Piilota Suosittele

>>751014 mulla on semmonen fiilis että sinne kuun ymparys matkalle lähetettiin joku sateliitti ja niiden "astronauttinäyttelijöiden" kuvaus tehtiin greenscreenillä, tää on mun paras veikkaus

26.04.2026 13:24:39
#751019 [+1] Piilota Suosittele

>>751017
Tajuatko sä että ne green screen huijaukset tehtiin tekoälyllä ? Noi sun linkkaamat foliohatut ei siis arvostele aitoa avaruuslentoa vaan tekoälyllä tehtyä feikkiä ? Ja ne luuli sitä aidoksi ?

[ 5 viestiä | ]