Mutta kukaan sinisistä ei painanut nappia? Onhan näitä. 2015 ois voinu tehdä jotain, ja nyt pitää vaalilupauksista kiinni joka olisi hajottanut hallituksen ja muodostanut erittäin myrkyllisen uuden hallituksen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Oikeistoöyhöt
Persujen vaalitöherryksiä osa 2
Reaktioni rokotevastaisista
Mutku maahanmuutto
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
KokoomuSS
Itseironiaa
Kun 90% pilaa kaikkien maineen
Viro ja vittuilu
Perusnatsit
Purra, Lindtman ja Tytti
Lähde ehdolle kuntavaaleihin
Nazis
Lisää persuilua.
SDP VS PS
Ameebojen kommentit
Kouvolan kaupungin työntekijät
Vkk
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!