huljutellaan >:3 huljutellaan >:3
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
haistakaa köyhät vittu haistakaa köyhät vittu
Mestari Milos Mestari Milos
Vietnam Vietnam
Sampo Sampo
mene töihin mene töihin
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Wo alle Straßen enden Wo alle Straßen enden
Opetti kaiken mitä tiesi Opetti kaiken mitä tiesi
Näinhän se menee, surullista kyllä.. Näinhän se menee, surullista kyllä..
Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja
Harry "motherfucking" Potter Harry "motherfucking" Potter
Taikatemppu Taikatemppu
Fft fft Fft fft
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Tän takia FP perustettiin Tän takia FP perustettiin
En oo homo En oo homo
Kesän pörriäiset Kesän pörriäiset
Pärisee t. Slayjer Ankka Pärisee t. Slayjer Ankka
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Sydämellä Nevanrannan kaupungista Sydämellä Nevanrannan kaupungista
Niin maukasta Niin maukasta
Ylex Ylex
 362 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 18:33:10
[ + 7 - | ]

Ääntä silti lähtee

[87143] [tiedosto.mp4] [0.86 MB] [256x144] [31.63s] [] []

anarkisti

(8)  · 

narkki

(27)  · 

hengitys

 · 

huora

(184)
03.04.2026 07:58:10
#746552 [+1] Piilota Suosittele

>>746463 Kiitos neutraalista kommentista! Olen poliittisesti vasemmalla, silti maahanmuuttoa ja uusliberaalihomoilua vastaan. Erittäin suomenmielinen konservatisti joka vastustaa EU:sta lähtien kaikkea ulkovaikutusta ja globalismia.

En äänestä, koska aidosti Suomen kansan edun mukaista puoluetta ei ole olemassa.

Jatkuva poliittinen taistelu vasemman ja oikean välillä on sumentanut ihmisten mielet. Tämä polarisaatio ei tule hyödyttämään meitä.

[ 8 viestiä | ]