kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
Ihmetteletkö syytä? Minä en! Ihmetteletkö syytä? Minä en!
ja kaikilla oli niin mukavaa ja kaikilla oli niin mukavaa
Viagraa :) Viagraa :)
5/5 nimi 5/5 nimi
tyypillistä, maanantai tyypillistä, maanantai
Gary Wright - Dreamweaver Gary Wright - Dreamweaver
ei tuu virheitä ei tuu virheitä
"Toivottavasti en ole tiellä yhtään" "Toivottavasti en ole tiellä yhtään"
työtön työtön
Pönäkälle ruokkaa Pönäkälle ruokkaa
Sumāto Neko Kawaii Sumāto Neko Kawaii
Kaikki kuoli Kaikki kuoli
Tuli viereen pisulle syystä Tuli viereen pisulle syystä
kanuunat kanuunat
pieni nugetti pieni nugetti
Mainos Mainos
Sierra jättää sen Sierra jättää sen
Valkovenäläinen pikachu Valkovenäläinen pikachu
Kung fu master Ken Kung fu master Ken
Vaikutusvalta Vaikutusvalta
henki apu apustaja henki apu apustaja
oh dogs oh dogs
Pako Pako
 909 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 25.04.2018 12:26:20
[ + 3 | ]

Teiden kunto suomessa nykypäivänä

[11155] [5ae049b387da72.06120881.mp4] [0.76 MB] [600x348] [] []

tiet

 · 

kura

 · 

paska

(483)  · 

kuoppa

(15)  · 

erotiikka

(67)
25.04.2018 14:24:09
#50858 [+-] Piilota Suosittele

Ei ihan vielä,mutta katsotaan mitä A.Berner;J.Sipilä keksivät teiden yksityistämis ja säästö hulluudessa.

26.04.2018 02:41:25
#51163 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa miten on ulkomailta haettu kuva suomen teiden kunnosta. Hirveetä mustamaalaamista ja suomalaisen tienrakennustaidon halveeraamista.

04.01.2020 12:32:20
#289516 [+-] Piilota Suosittele

P-Kinky ei nyt tajunnut ettei tuossa halveerata suomalaista tienrakennus taitoa, vaan sitä että tieverkostoa ei ylläpidetä edes tyydyttävällä tasolla. Autoilijoilta kyllä kerätään se reilu 9 miljardia €uroa veroja vuosittain, mutta tie ; raideverkoston ylläpitoon, perusparannuksiin ja rakentamiseen valtio osoittaa vuosittain reilu 700- alle 980 miljoonaa €uroa, loput rahoitaa kunnat / kaupungit / osuuskunnat / yksityiset yhtiöt. Joten kyllä ne suomen tiet alkaa olemaan aika kuoppa uria täynnä kun ei niitä kunnosteta edes 20-30 vuoden välein.

15.05.2020 14:44:07
#343047 [+-] Piilota Suosittele

>>51163

Se tietotaito on kusetus. Sama meininki on ollut venäjällä iät ja ajat. Kartellisopparista 60 miljoonan euron sanktio. Duunarit saivat kenkää. Kuinkas muutenkaan kun duunarit ilmeisesti tämän sopimuksen olivan tehneet.

[ 9 viestiä | ]