Aika rientää Aika rientää
antenni antenni
Pikachu Pikachu
Kohta on taas Kohta on taas
tuntuu höpöniltä tuntuu höpöniltä
Let me pet you, motherfucker! Let me pet you, motherfucker!
sienestyskausi sienestyskausi
börheä hieronda börheä hieronda
talvi tulee talvi tulee
uniaika uniaika
Setämies aukaisee luolaston Setämies aukaisee luolaston
Niin se vaan pyörii Niin se vaan pyörii
perus japani perus japani
Luolasto is kill Luolasto is kill
Apache Apache
temppu temppu
Väärin raportoitu Väärin raportoitu
Ihana nainen Ihana nainen
Poliittinen väkivalta Poliittinen väkivalta
Älä laita tämmösta Älä laita tämmösta
Kiltti poika ja itsepuolustus Kiltti poika ja itsepuolustus
kurvaili :D kurvaili :D
Sus siunakkoon Sus siunakkoon
Ei vituta Ei vituta
 1 192 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 19:58:34
[ + 13 - | ]

Nakuankka Feissarimokissa.

[50136] [FB_IMG_1607101035463.jpg] [0.03 MB] [620x540] [] []
FB_IMG_1607101035463.jpg

fetissi

(22)  · 

kusi

(119)  · 

paska

(483)  · 

feissarimokat

(147)
04.12.2020 22:44:28 | 22:45:03
#416561 [+-] Piilota Suosittele

>>416519
Tota, miten mä olen jäänyt kiinni? Kaikenlaiset leikit kyllä kiinnostaa, muttei yksikään ole lähtenyt itkua vääntäen karkuun? Paitsi @Kenway toki, koska myönsi aiemmin että pelkää hyvinkääläisiä. Sitten voin ymmärtää paremmin.

Sekkä toisekseen, tää on vähän liian lame kamaa mulle. Runksin paljon kinkymmälle kamalle.

05.12.2020 01:48:41
#416608 [+-] Piilota Suosittele

>>416564
Ymmärrän kiukkusi, sekä turhautumisesi on söpöä. Kauheaa vihaa, kuin 5v Ville sanois isälleen ettei se rakasta häntä enää. Kuvakommentit vielä mukaan ja voi että kyllä nyt ollaan kiukkuisia. Todella tunteisiin on mennyt, sen huomasin. Toivottavasti joulu tulee pian, ehkä pukki antaa munaa niinkuin siellä teillä on tapana ;)

05.12.2020 20:24:13
#416935 [+-] Piilota Suosittele

>>416761
Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty.

06.12.2020 07:31:56
#417127 [+-] Piilota Suosittele

>>416946
suomentamaan

Ah, joo.

"Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty."

=/=

Mennääs naku joku kerta siihen "hesan" rajalle painaan luukkuun sillee, että kerma tunkee kyrvästä ja nuollaan samalla kikkelit ja kakkelit poskeen, ettei tolkun ihmiset halua edetä edemmäs, kun on sokaistunut näkemästään ja silmät jo poltettu umpeen.

[ 11 viestiä | ]