Vitsi Vitsi
toivo toivo
uudet kameruset :3 uudet kameruset :3
sauna apustus sauna apustus
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
turvapaikan hakijat turvapaikan hakijat
Nii saatana Nii saatana
tanssia tanssia
Ur nom was here!!!!!!!! Ur nom was here!!!!!!!!
Jeesus, vanha juoppo Jeesus, vanha juoppo
>:3 >:3
superdanny superdanny
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Lenkillä rupattelua Lenkillä rupattelua
reivit :3 reivit :3
Tuhersin tiileen Tuhersin tiileen
You like that You like that
karvasta pesää karvasta pesää
nyt on ruoka-aika nyt on ruoka-aika
Luottobörheän opas :3 Luottobörheän opas :3
Kissa Kissa
Suomen äidit Suomen äidit
liian hyvää :3 liian hyvää :3
Putin Putin
 680 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 23.05.2020 15:48:56
[ + 2 | ]

Tulista

[43356] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
tiedosto.jpg

paska

(482)  · 

sänkyyn

 · 

kastike

(19)  · 

australia

(35)  · 

chili

(21)
23.05.2020 17:35:41 | 17:36:47
#345900 [+1] Piilota Suosittele

Mmm... voisi olla kokeilemisen arvoista.

Jos joku tietää EU:n sisällä tuota myyvän verkkokaupan, jossa hinta ja toimituskulut ovat kohdillaan, niin ilmiantakoon.

Oikeastaan kastike-, majoneesi-, chilisoosiperwot voisivat ylipäätään ilmiantaa ulkomailta hyviä verkkokauppoja. Ja joo, Discandooon tai Netprisin suppeita valikoimia on turha mainita.

Nyt etätyöaikaan yhtä sun toista kostuketta murkinalle kun tarvitsee paljon normaalia enemmän ja Poppamiehen kamakin on mennyt kehnommaksi ja kehnommaksi vuosi vuodelta. Jotain hiton espanjalaista majoneesinpaskaa hirveillä kalorimäärillä ja todellista ainesosaa "itseänsä" joku 0,01 prosenttia. No okei, niitä ja vähän muutakin toki tilasin oikeita arvoja edustavan Kärkkäisen verkkokaupasta sikapäiviltä.

[ 3 viestiä | ]