maahan muuttaja apu apustus maahan muuttaja apu apustus
Janinan ihanat tissit pienessä pakkasessa Janinan ihanat tissit pienessä pakkasessa
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
Fiksu koiruus Fiksu koiruus
BROTHER BROTHER
Elämän koulu Elämän koulu
hehe hehe
mIkAeL tÄäLlÄ mIkAeL tÄäLlÄ
Nenämuna Nenämuna
Setämies Setämies
Kiristi muskeleitaan Kiristi muskeleitaan
Osoite Osoite
Juhannuksen jälkeen töihin Juhannuksen jälkeen töihin
rööki apu apustus rööki apu apustus
Säkkijärven Gondola Säkkijärven Gondola
Neekeri Neekeri
Amandan poikaystävä Amandan poikaystävä
Nyrkkeilysäkki Nyrkkeilysäkki
Naurattaa Naurattaa
Vauhtipasta Vauhtipasta
Vaihtokauppa Vaihtokauppa
lapsi ystävällinen lomanvietto paikka =) lapsi ystävällinen lomanvietto paikka =)
douchebag brenton douchebag brenton
Elukoita Elukoita
 362 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 18:33:10
[ + 7 - | ]

Ääntä silti lähtee

[87143] [tiedosto.mp4] [0.86 MB] [256x144] [31.63s] [] []

anarkisti

(8)  · 

narkki

(27)  · 

hengitys

 · 

huora

(184)
03.04.2026 07:58:10
#746552 [+1] Piilota Suosittele

>>746463 Kiitos neutraalista kommentista! Olen poliittisesti vasemmalla, silti maahanmuuttoa ja uusliberaalihomoilua vastaan. Erittäin suomenmielinen konservatisti joka vastustaa EU:sta lähtien kaikkea ulkovaikutusta ja globalismia.

En äänestä, koska aidosti Suomen kansan edun mukaista puoluetta ei ole olemassa.

Jatkuva poliittinen taistelu vasemman ja oikean välillä on sumentanut ihmisten mielet. Tämä polarisaatio ei tule hyödyttämään meitä.

[ 8 viestiä | ]