Jutku :D Jutku :D
Amerikkalaista maantietoa Amerikkalaista maantietoa
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Rape Rape
pallo pallo
Toinen sisäänkäynti Toinen sisäänkäynti
Huumon on vain kylpyamme ;___; Huumon on vain kylpyamme ;___;
Azteryynin Berus Woimamehu Azteryynin Berus Woimamehu
bob bob
Volmarin leiri Volmarin leiri
kuinka monesti pitää sanoa? :3 kuinka monesti pitää sanoa? :3
Perus koulu meni kuitenkin oikein Perus koulu meni kuitenkin oikein
Joukon näkönen pitsa Joukon näkönen pitsa
tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3 tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3
Simulaattorit Simulaattorit
tykkää jo etukäteen siitä :3 tykkää jo etukäteen siitä :3
apinoiden hysteria apinoiden hysteria
Ekat kypsät Hot Burritot Ekat kypsät Hot Burritot
Lusija neito Lusija neito
Bambin bändi Bambin bändi
Slayjer sauhuttelee Slayjer sauhuttelee
Kassiraamat Kassiraamat
bombs away :DD bombs away :DD
kukapa muu kuin.. kukapa muu kuin..
 550 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.13 MB, 1 tiedosto, 19.04.2025 17:57:47
[ + 4 | ]

Ryssät uuniin

[80318] [1726937911830969.webm] [3.13 MB] [984x720] [16.30s] [] []

19.04.2025 21:26:43
#693588 [+-] Piilota Suosittele

>>693581
Ydinaseita Venäjältä löytyy enemmän kuin jenkeistä.
Toimivuus on eti asia mutta ryssillä on.
"Tammikuussa 2020 maailman ydinasevaltioilla oli arviolta yhteensä 13 400 ydinkärkeä. Venäjällä oli 6375 ydinkärkeä, USA:lla 5800, Kiinalla 320, Ranskalla 290, Iso-Britannialla 210, Pakistanilla 160, Intialla 150, Israelilla 90 ja Pohjois-Korealla 30 – 40 ydinkärkeä. Lähde: SIPRI Yearbook 2020."

19.04.2025 22:13:34
#693602 [+-] Piilota Suosittele

Perimetr, kuolleen miehen kytkin laittaa ne muutamat toimivat ohjuksensa vaikka koko armeijan komento kuolisi yht'äkkiä. Veikkaan venäjällä olevan joitakin kymmeniä toimivia ohjuksia, niiden vuosittainen huolto maksaisi kuitenkin yli miljardin jo, ehkä jopa 100 toimintakuntoista jos venäjällä on varaa laittaa 10 miljardin euron verran joka vuosi, mutta se riittää.

19.04.2025 22:50:13
#693618 [+-] Piilota Suosittele

Eiköhän tuo Ryssien ydinase määrä ole ihan hatusta revitty numero, heillä ei ole rahaa ylläpitää noin montaa ydinasetta.

20.04.2025 08:41:31
#693688 [+-] Piilota Suosittele

https://m.youtube.com/watch?v=2jy3JU-ORpo&pp=ygUGcGxhbiBh

Siinä kylmän sodan aikanen skenaario. Ei taida paljoo olla tilanne muuttunut muilta osin kuin ryssän sateliittivaltiot ovat poistuneet keskieuroopasta.

MAD

20.04.2025 14:15:15
#693711 [+-] Piilota Suosittele

>>693588 Paperilla ryssillä on ollut myös vaikka kuinka saakelisti
ajoneuvokalustoakin. Ukraina kamppanja on ainakin todistanut, että
on laskettu varaosina toimineet mukaan yhtälöön, joka ei ole sama,
kuin oikea määrä mitä voidaan lähettää rintamaa kohti.

Kehittynyt valtio ei operoi huoltoaan helevetin aaseilla ja kameleilla.
Tai pistä invaliidikommandoja sauvojen kanssa hyökkäykseen avomaastossa.

Eli tässäkohtaa pitää suhtautua kriittisesti yhtään mihinkään paperilla
olevaan ns. faktaan mitä me tiedetään venäjän kalustotilanteesta.

Toimivia ydinohjuksia siellä varmasti on, mutta ottaen huomioon, kuinka
retuperälle on päästetty jopa taistelulaivoja, niin en kykene uskomaan,
että niistä paperilla olevista edes murto-osa on laukaistavissa
saati pääsee kohteeseen ilman häirintääkään.

[ 12 viestiä | ]