Ihana nainen Ihana nainen
Pepsikolaa pullotetaan Neuvostoliitossa Pepsikolaa pullotetaan Neuvostoliitossa
polttaako polttaako
kungfu bear kungfu bear
sports entertaiment sports entertaiment
jos eksyt metsään jos eksyt metsään
pelottaa pelottaa
oih ihana oih ihana
opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun
perkuleen poika perkuleen poika
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
huutista huutista
liiketoiminta liiketoiminta
tanssivat tytyt tanssivat tytyt
Rupsureiän esittelyä Rupsureiän esittelyä
avaruus avaruus
sisustus sisustus
improvisoitu grilli improvisoitu grilli
greta thunderbörg greta thunderbörg
kaljat ei mee haaskuun kaljat ei mee haaskuun
prision break prision break
Pyllerö Pyllerö
Ihana nainen Ihana nainen
Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen
 533 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 07.01.2026 12:33:18
[ + 6 - | ]
👑 Plussatuin 07.01.2026.
👑 Katsotuin 07.01.2026.

Mestarin kysymys

[85474] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1079x1014] [] []
tiedosto.jpg

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

mamut

(32)  · 

nekrut

(8)
07.01.2026 12:51:00
#733959 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä tänne mahtuu heittämällä vaikka miljardi ihmistä lisää. #MeilläOnTilaa #MeilläOnTaikaseinä #BLM

07.01.2026 15:14:24
#733981 [+2] Piilota Suosittele

Vihreät ja vasenlaita: "Otetaan lisää velkaa *HURR*DURR* jokainen maahanmuuttajaan laitettu euro tulee kahtena takaisin *HURR*DURR*."

Eipä silti oikeistolaidankaan toiminta riemua / toivoa herätä, mutta yrittävät sentään jollain keinolla pysäyttää näitä elämäntapa sossupummi ryhmiä, mutta aina on joku ihmisoikeus, perustuslaki, yksilönvapaus tms miksi pitää myöntää vastikkeetonta yhteiskunnan rahaa tyypeille joilla ei ole halua integroitua yhteiskuntaan, opiskella kieli / ammattitaitoa, hakea & tehdä töitä.

Sitten kun valtion & julkisyhteisöjen velka on +100% bkt:sta, voidaan odottaa IMF:n väliintuloa ja aikaisempien väliintulojen perusteella (esim.kreikka 2010-2015) kyyti on kylmää kun eläkkeitä, julkisenpuolen palkkoja ja työpaikkoja leikataan (mikä kyllä voisi olla paikallaan myös täällä).

Jos luisu ja holtiton sosiaaliavustusten jakelu jatkuu, voi olla että kaikki turvaverkko etuudet katkaistaan (kun ei rahaa enää ole jakaa, edes velaksi), niiltäkin jotka ovat oikeasti niiden tarpeessa, kuten eläkeläiset, sairaseläkeläiset, kehitysvammaiset, osittain työkyvyttömät jne...

Sitten meillä on oikeasti väkeä asumassa pahvimajoissa, hätäsuojissa, siltojen alla ja yleisillä paikoilla istuu porukka pahvikylttien kanssa kerjäämässä, tai pyytämässä ruokapalkkaa tai 5€/h palkalla valmiina tekemään mitä tahansa raskasta työtä.

07.01.2026 16:01:18
#733985 [+3] Piilota Suosittele

>>733981 Oikeisto näyttää keräävän noit neekereitä tänne ihan yhtälailla mikäli tätä nykyistä voi edes oikeistoksi sanoa.
Jos tilanne menee tuohon pahvimaja malliin niin sitten on aikalailla pakko alkaa valumaa kaikilla kehä3 liepelle talveksi.

07.01.2026 17:53:36
#733989 [+2] Piilota Suosittele

>>733985
Niin, toiset haluaa maahanmuuttajia tänne kun ne on niin *ihania* ja niillä on niin ikävä olla kotimaassaan.

Kun taas toiset haluaa maahanmuuttajia tänne woltti, taksi, bussi kuskeiksi ja 8€/h palkalla siivoamaan, kun ei kantasuomalaiset suostu, koska tarjotulla palkalla ei tule toimeen.

07.01.2026 23:41:22 | 23:42:10
#734025 [+4] Piilota Suosittele

>>733985
Tämä on se ongelma. Meillä ei ole kunnon oikeistoa, ja joku kutsuu PS:ää vielä laitaoikeistoksi tai äärioikeistolaisiksi ja lisäksi populisteiksi. Meillä on kyllä äärivasemmisto, se on koko vasemmisto, pahimpana Vasemmistoliitto ja Vihreät joita johtaa SDP ensi vaalikaudella.

08.01.2026 10:18:24
#734050 [+1] Piilota Suosittele

Viesti meni hukkaan, kun kansan mieli on myrkytetty sosialismilla ja itsetuhoisella empatialla. Media keskittyy mieluummin demonisoimaan viestintuojaa, kuin selvittämään puolueettoman tilastomatemaatikon kanssa milloin keikahduis piste saavitetaan :(

[ 7 viestiä | ]