Sp♂ngebob Herrrington♂ Sp♂ngebob Herrrington♂
Kuningas kävelyretkellä :3 Kuningas kävelyretkellä :3
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
Järjestyksenvalvoja :D Järjestyksenvalvoja :D
Haha plösö :D Haha plösö :D
(Y) (Y)
Scorpy Scorpy
Päivä puistossa Päivä puistossa
:3 :3
Teehee Teehee
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
McCree's Bizarre Adventure McCree's Bizarre Adventure
juutalaisten juonia juutalaisten juonia
Hyökkäykseen! Hyökkäykseen!
Fly Fly
Ken on heistä kaikkein börhein. Ken on heistä kaikkein börhein.
felix felix
aku on ajatuksissaa rasisti aku on ajatuksissaa rasisti
Arvaa mikä päivä? Arvaa mikä päivä?
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
Tasapainoinen keittiöapulainen :3 Tasapainoinen keittiöapulainen :3
Kuvaotokset #27 Kuvaotokset #27
Kunnon lastit Kunnon lastit
Oy vey Oy vey
 468 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 07.01.2026 04:04:32
[ + 2 | ]

nakuankka NY LÄHTEE

[85473] [0d9381f6d63cfd39.jpg] [0.46 MB] [1179x1315] [] []
0d9381f6d63cfd39.jpg

nvidia

(6)  · 

ai

(207)  · 

usettaa

 · 

huorat

(6)  · 

mulkut

07.01.2026 10:38:56 | 10:39:41
#733955 [+-] Piilota Suosittele

@thisisrape69
Näytätkö mitkä näyttikset on kallistunu ? 5060 maksaa 300, 5060 ti 400 ja 5070 sen 500. Just jouluks tilasin tarjouksesta 5060 ti hintaan 330e ?

Tollaset perushinnat on ollu jo pitkään, eli mitkä on noussu ?

07.01.2026 12:56:12
#733962 [+-] Piilota Suosittele

>>733955
muistien hinnat noussu noin 3-4 kertasiks parin kuukauden sisään

näyttiksissä ei onneksi ole muistia joten ei tule vaikuttamaan hintaan kohta

07.01.2026 13:30:10 | 13:35:34
#733965 [+-] Piilota Suosittele

>>733962
Ne ddr5 kammat on törkeen kalliit kyllä, mutta ainakaan vielä ei näyttiksissä ole havaittu oikeastaan mitään muutosta.

E:
Täs on taustalla sekin että rape on laittanut aiemminkin meemiä tai muuta vihjausta että näyttisten hinnat ois jo noussut. Ei ainakaan vielä, on mun pointti

07.01.2026 14:18:09
#733973 [+-] Piilota Suosittele

>>733971
Emmä väitäkkään etteikö ne vois nousta, mutta tämäkin media on nimellä nakuankka ny lähtee, niin missä se lähtö ? Mikä näyttis on raketoitunu, niinku viimeeks kans sanoit ?

07.01.2026 23:35:54 | 23:37:25
#734024 [+-] Piilota Suosittele

Näyttikset kallistuu ku niitä myydään ylihintaan AI-teknologiaa varten kuluttajien takia. Ainakin minä teen homokuvani teistä jatkossakin photarilla ja paintilla.

08.01.2026 09:39:53
#734047 [+-] Piilota Suosittele

>>734024
Vitut. Hinnat on noussu datakeskusten eikä kuluttajien takia. Niissäkin nousi muistien hinnat, ei näyttisten

Jos Nvidia nostaa näyttisten hintoja, sillä nostetaan koko firman tuloja. Ei ne datakeskukset pelinäyttiksillå toimi

[ 13 viestiä | ]