parempaa vihapuhetta parempaa vihapuhetta
Valupertti töissä! Valupertti töissä!
Suklaata Suklaata
oletteko te kuulleet linuxista oletteko te kuulleet linuxista
viimeinen erhe viimeinen erhe
Tilannekuvaa torilta Tilannekuvaa torilta
committaa mun berberiin committaa mun berberiin
normaali nainen runkkailee normaali nainen runkkailee
oota hetki oota hetki
ihana nainen ihana nainen
tesla-raivo tesla-raivo
niggerblaster niggerblaster
osarilla ruokaa osarilla ruokaa
Hapsi muistelee Nakua Hapsi muistelee Nakua
POSTAL2 NEVER FORGET POSTAL2 NEVER FORGET
Apache sekosi Apache sekosi
Hapsi Hapsi
Persut on pienpuolue Persut on pienpuolue
nyt kävi näin nyt kävi näin
Vaalit meni päin vittua Vaalit meni päin vittua
rasvaa ne rasvaa ne
leirielämää leirielämää
tungosta tungosta
nikki kay handjob nikki kay handjob
 533 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 07.01.2026 12:33:18
[ + 6 - | ]
👑 Plussatuin 07.01.2026.
👑 Katsotuin 07.01.2026.

Mestarin kysymys

[85474] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1079x1014] [] []
tiedosto.jpg

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

mamut

(32)  · 

nekrut

(8)
07.01.2026 12:51:00
#733959 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä tänne mahtuu heittämällä vaikka miljardi ihmistä lisää. #MeilläOnTilaa #MeilläOnTaikaseinä #BLM

07.01.2026 15:14:24
#733981 [+2] Piilota Suosittele

Vihreät ja vasenlaita: "Otetaan lisää velkaa *HURR*DURR* jokainen maahanmuuttajaan laitettu euro tulee kahtena takaisin *HURR*DURR*."

Eipä silti oikeistolaidankaan toiminta riemua / toivoa herätä, mutta yrittävät sentään jollain keinolla pysäyttää näitä elämäntapa sossupummi ryhmiä, mutta aina on joku ihmisoikeus, perustuslaki, yksilönvapaus tms miksi pitää myöntää vastikkeetonta yhteiskunnan rahaa tyypeille joilla ei ole halua integroitua yhteiskuntaan, opiskella kieli / ammattitaitoa, hakea & tehdä töitä.

Sitten kun valtion & julkisyhteisöjen velka on +100% bkt:sta, voidaan odottaa IMF:n väliintuloa ja aikaisempien väliintulojen perusteella (esim.kreikka 2010-2015) kyyti on kylmää kun eläkkeitä, julkisenpuolen palkkoja ja työpaikkoja leikataan (mikä kyllä voisi olla paikallaan myös täällä).

Jos luisu ja holtiton sosiaaliavustusten jakelu jatkuu, voi olla että kaikki turvaverkko etuudet katkaistaan (kun ei rahaa enää ole jakaa, edes velaksi), niiltäkin jotka ovat oikeasti niiden tarpeessa, kuten eläkeläiset, sairaseläkeläiset, kehitysvammaiset, osittain työkyvyttömät jne...

Sitten meillä on oikeasti väkeä asumassa pahvimajoissa, hätäsuojissa, siltojen alla ja yleisillä paikoilla istuu porukka pahvikylttien kanssa kerjäämässä, tai pyytämässä ruokapalkkaa tai 5€/h palkalla valmiina tekemään mitä tahansa raskasta työtä.

07.01.2026 16:01:18
#733985 [+3] Piilota Suosittele

>>733981 Oikeisto näyttää keräävän noit neekereitä tänne ihan yhtälailla mikäli tätä nykyistä voi edes oikeistoksi sanoa.
Jos tilanne menee tuohon pahvimaja malliin niin sitten on aikalailla pakko alkaa valumaa kaikilla kehä3 liepelle talveksi.

07.01.2026 17:53:36
#733989 [+2] Piilota Suosittele

>>733985
Niin, toiset haluaa maahanmuuttajia tänne kun ne on niin *ihania* ja niillä on niin ikävä olla kotimaassaan.

Kun taas toiset haluaa maahanmuuttajia tänne woltti, taksi, bussi kuskeiksi ja 8€/h palkalla siivoamaan, kun ei kantasuomalaiset suostu, koska tarjotulla palkalla ei tule toimeen.

07.01.2026 23:41:22 | 23:42:10
#734025 [+4] Piilota Suosittele

>>733985
Tämä on se ongelma. Meillä ei ole kunnon oikeistoa, ja joku kutsuu PS:ää vielä laitaoikeistoksi tai äärioikeistolaisiksi ja lisäksi populisteiksi. Meillä on kyllä äärivasemmisto, se on koko vasemmisto, pahimpana Vasemmistoliitto ja Vihreät joita johtaa SDP ensi vaalikaudella.

08.01.2026 10:18:24
#734050 [+1] Piilota Suosittele

Viesti meni hukkaan, kun kansan mieli on myrkytetty sosialismilla ja itsetuhoisella empatialla. Media keskittyy mieluummin demonisoimaan viestintuojaa, kuin selvittämään puolueettoman tilastomatemaatikon kanssa milloin keikahduis piste saavitetaan :(

[ 7 viestiä | ]