Vesa the fisherman Vesa the fisherman
Ilmeeni ku tätä ei löytyny täältä Ilmeeni ku tätä ei löytyny täältä
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Kun hyysärit vaikenevat Kun hyysärit vaikenevat
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947 Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947
Kokoa kakkasi >:3 Kokoa kakkasi >:3
Mistä tietää vaimon kuolleen? Mistä tietää vaimon kuolleen?
Miten? Miksi? Miten? Miksi?
Sisters Sisters
Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi
Se on ne pari tacoa mitkä söit! Se on ne pari tacoa mitkä söit!
Skalpeeraaja Skalpeeraaja
"Jaa... se taisi olla sitten viimeinen savuke." "Jaa... se taisi olla sitten viimeinen savuke."
Teemu Raivona Teemu Raivona
Hälytys Hälytys
Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride
Timppa teki pari tatuointia Timppa teki pari tatuointia
Surullinen keanu Surullinen keanu
Tunatime? Tunatime?
Jano Jano
Jutkuja matalaksi :D Jutkuja matalaksi :D
Varokaa koiraa :3 Varokaa koiraa :3
Kakkibyllet Kakkibyllet
 533 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 07.01.2026 12:33:18
[ + 6 - | ]
👑 Plussatuin 07.01.2026.
👑 Katsotuin 07.01.2026.

Mestarin kysymys

[85474] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1079x1014] [] []
tiedosto.jpg

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

mamut

(32)  · 

nekrut

(8)
07.01.2026 12:51:00
#733959 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä tänne mahtuu heittämällä vaikka miljardi ihmistä lisää. #MeilläOnTilaa #MeilläOnTaikaseinä #BLM

07.01.2026 15:14:24
#733981 [+2] Piilota Suosittele

Vihreät ja vasenlaita: "Otetaan lisää velkaa *HURR*DURR* jokainen maahanmuuttajaan laitettu euro tulee kahtena takaisin *HURR*DURR*."

Eipä silti oikeistolaidankaan toiminta riemua / toivoa herätä, mutta yrittävät sentään jollain keinolla pysäyttää näitä elämäntapa sossupummi ryhmiä, mutta aina on joku ihmisoikeus, perustuslaki, yksilönvapaus tms miksi pitää myöntää vastikkeetonta yhteiskunnan rahaa tyypeille joilla ei ole halua integroitua yhteiskuntaan, opiskella kieli / ammattitaitoa, hakea & tehdä töitä.

Sitten kun valtion & julkisyhteisöjen velka on +100% bkt:sta, voidaan odottaa IMF:n väliintuloa ja aikaisempien väliintulojen perusteella (esim.kreikka 2010-2015) kyyti on kylmää kun eläkkeitä, julkisenpuolen palkkoja ja työpaikkoja leikataan (mikä kyllä voisi olla paikallaan myös täällä).

Jos luisu ja holtiton sosiaaliavustusten jakelu jatkuu, voi olla että kaikki turvaverkko etuudet katkaistaan (kun ei rahaa enää ole jakaa, edes velaksi), niiltäkin jotka ovat oikeasti niiden tarpeessa, kuten eläkeläiset, sairaseläkeläiset, kehitysvammaiset, osittain työkyvyttömät jne...

Sitten meillä on oikeasti väkeä asumassa pahvimajoissa, hätäsuojissa, siltojen alla ja yleisillä paikoilla istuu porukka pahvikylttien kanssa kerjäämässä, tai pyytämässä ruokapalkkaa tai 5€/h palkalla valmiina tekemään mitä tahansa raskasta työtä.

07.01.2026 16:01:18
#733985 [+3] Piilota Suosittele

>>733981 Oikeisto näyttää keräävän noit neekereitä tänne ihan yhtälailla mikäli tätä nykyistä voi edes oikeistoksi sanoa.
Jos tilanne menee tuohon pahvimaja malliin niin sitten on aikalailla pakko alkaa valumaa kaikilla kehä3 liepelle talveksi.

07.01.2026 17:53:36
#733989 [+2] Piilota Suosittele

>>733985
Niin, toiset haluaa maahanmuuttajia tänne kun ne on niin *ihania* ja niillä on niin ikävä olla kotimaassaan.

Kun taas toiset haluaa maahanmuuttajia tänne woltti, taksi, bussi kuskeiksi ja 8€/h palkalla siivoamaan, kun ei kantasuomalaiset suostu, koska tarjotulla palkalla ei tule toimeen.

07.01.2026 23:41:22 | 23:42:10
#734025 [+4] Piilota Suosittele

>>733985
Tämä on se ongelma. Meillä ei ole kunnon oikeistoa, ja joku kutsuu PS:ää vielä laitaoikeistoksi tai äärioikeistolaisiksi ja lisäksi populisteiksi. Meillä on kyllä äärivasemmisto, se on koko vasemmisto, pahimpana Vasemmistoliitto ja Vihreät joita johtaa SDP ensi vaalikaudella.

08.01.2026 10:18:24
#734050 [+1] Piilota Suosittele

Viesti meni hukkaan, kun kansan mieli on myrkytetty sosialismilla ja itsetuhoisella empatialla. Media keskittyy mieluummin demonisoimaan viestintuojaa, kuin selvittämään puolueettoman tilastomatemaatikon kanssa milloin keikahduis piste saavitetaan :(

[ 7 viestiä | ]