vittu anime tissit vittu anime tissit
Kazanin katedraali Pietarissa Kazanin katedraali Pietarissa
Hyi olkoon, mitä pervoja! Hyi olkoon, mitä pervoja!
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Taikuri Max taikoi torakoita kax Taikuri Max taikoi torakoita kax
Time Travel - Crystalis Time Travel - Crystalis
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
Nahkatakki Nahkatakki
Kimi. Kimi.
Nainen minun makuun, osa 3 Nainen minun makuun, osa 3
Niin! >:3 Niin! >:3
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
Katos Katos
Tiikerin hampaan poisto Tiikerin hampaan poisto
Seepra Seepra
homo lespo homo lespo
Katkolle Katkolle
Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa
Homoako? Homoako?
Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä
Yksisarvisen loppu Yksisarvisen loppu
Rabarberi Rabarberi
Tässä teille kissekuva... Tässä teille kissekuva...
Muh ribs! Muh ribs!
 405 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.86 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 19:24:23
[ + 1 | ]

drive-innillä

[85107] [4e45a42247f5cbb3.mp4] [2.86 MB] [720x720] [10.80s] [] []

mäkkäri

(22)  · 

tankki

(58)  · 

ievan polkka

(7)
14.12.2025 22:16:31
#731227 [+-] Piilota Suosittele

Oletan että jonkin t-34 variantin kyljestä tuo on. T-34/85:sessa on pidempi tornin perä vaikka samanlainen kolo ja tirkistysräppänä onkin. T-34(76) taas näyttäisi yhdessä variantissa olevan ikkunalla tuo tirkistysaukko, mutta tornin ja rungon muoto muuten näyttäisi passaavan, joten uskoisin kyseessä olevan vain eri tehtaalta tullut variantti.

14.12.2025 22:58:59
#731239 [+-] Piilota Suosittele

T-34/76 kuusikulmaisella ”gaika”- eli ”mutteri”-tornilla. Voisi olla no.231-7 mutta voipi olla olemattakin.

14.12.2025 23:21:33
#731240 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Ihan noin tarkkaa tunnistamista vaunun numeroa myöten ei kyllä osaa sanoa.
Sen verran, että oletin tämän olleen t-34/76. Melko varmasti siitä kuuluisasta tehtaasta, joka
sai kovimmat tuotantoluvut, mutta se saavutettiin leikkaamalla kaikesta, mistä vain voitiin.
Eli mahdollista, että tämä on sieltä, kun jättivät vain hahlon torniin ilman varsinaista suljettavaa ikkunaa.

17.12.2025 17:43:07
#731492 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Tuo todellakin on luultavasti juurikin tuo 231-7 vaunu jonka suomi osti saksalta. Ja videohan on joku uutiskatsaus 50 luvun puolustusvoimien jutusta ja siksi vaunun tornissa ei ole enää hakaristiä. Nyt toki tornissa on taas hakaristi koska vaunu on parolan panssarimuseossa.

[ 6 viestiä | ]