NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Oi mait! Wot you lookint at?! Oi mait! Wot you lookint at?!
Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Eipä tässä mitään kummempia... Eipä tässä mitään kummempia...
Nukutaan :3 Nukutaan :3
Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana. Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana.
IT-ankat IT-ankat
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
>holy >roman >empire >holy >roman >empire
Voihan nenä :-----D Voihan nenä :-----D
Venäläinen missikisa Venäläinen missikisa
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
May The Chuck Norris Be With You May The Chuck Norris Be With You
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
Pienbörhkone Pienbörhkone
Vituixmän Vituixmän
Nyt vittu :D Nyt vittu :D
Ei niin ihana nainen Ei niin ihana nainen
Kylmä Kylmä
arvo arvo
Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta
:D :D
On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
 737 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 12:58:12
[ + 3 - | ]

:D OK :D

[39459] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1012x450] [] []
tiedosto.jpg

09.02.2020 13:56:42 | 13:57:19
#304761 [+1] Piilota Suosittele

Väestönsiirto ja aseeton (toistaiseksi) valtaus on käynnissä.

Kun islamisteja on tarpeeksi länsimaissa, muuttuvat lait ja Sharia tulee voimaan.
Alkaa voimakas syrjintä ja rasismi muita kuin muslimeita kohtaan. Mukaan tulevat myös eri suuntausten keskinäiset kahinat, koska islamistit nostavat aina päätään ja aikaansaavat kahnaukset. Eurooppa muuttuu uudeksi Lähi-Idäksi, pommi-iskut, ammuskelut ja vainot ovat jokapäiväistä arkea ja naisten asema on muuttunut liberaalista nyky-yhteiskunnasta islamistipatriarkaatin "pakkohunnutetut ja kuritetut" tahtotilaan.

Ja tämä on länsimaalaisten valtioiden oma valinta ja tahtotila, koska ei suostuta ymmärtämään ja hyväksymään esimerkiksi Leubecheria.

Ylihumanismi ja perusteeton maailmanpelastusmentaliteetti on pahasta.
Euroopassa näyttää siltä, että vain kommunismivallan alla 80/90-lukujen taitteeseen olleilla valtioilla on realismia ymmärtää ihmisten erilaisuus ja pahuus - ja siten suojella omaa kansaansa.

09.02.2020 14:10:08
#304764 [+1] Piilota Suosittele

>>304760 esim lähi-idässä olevat monet moskeijat on kuulemani mukaan alun perin olleet kristittyjen kirkkoja ja mikä on sairasta niin radiosta kuulin että irakin kotisivuilla kerrotaan reittiohjeet suomen rajanylityspaikoille ja ohjeet miten maahan pääsee jallittamalla tulliviranomaisia ja siihenkin irakin kotisivuilla on ohjeet

09.02.2020 14:34:31
#304777 [+-] Piilota Suosittele

>>304760
Mitä/mikä pitää perustella?
Ai se, että noin iso prosentti myönteisiä turvapaikanhakemuksia myönnettiin Suomessa suurimmaksi osaksi elintasopakolaisille, eli matuille?

13.02.2020 13:11:29 | 13:12:03
#306468 [+-] Piilota Suosittele

>>304777
Eiköhän se ole niin, että ne elintason perässä juoksevat ovat juuri niitä, jotka saavat sen kielteisen päätöksen. Nyt olis ihan hyvä jos sulla olis muutakin perusteita, kuin tietyilla saiteilla leviävät huhut. Jos sä oikeasti mietit mistä olet tuollaisen käsityksen saanut, niin kannattaa ajatella miten paljon asiaan mahdollisesti vaikuttaa se, että lukee ja kuluttaa vain tietynlaisia uutisia tietynlaisilta medioilta.

[ 13 viestiä | ]