Uskontoa vastaan Uskontoa vastaan
Jalalla koreasti Jalalla koreasti
Tuoli Tuoli
henlo, fren henlo, fren
Pikku Gondola Pikku Gondola
Vihollinen Vihollinen
Yksinäiset Vuoret Yksinäiset Vuoret
nokia 3310 nokia 3310
Ihana nainen Ihana nainen
vitun väyryne vitun väyryne
Totoro Totoro
Väyrynen Väyrynen
Sotasuunnitelma Sotasuunnitelma
Dolan the terroras Dolan the terroras
motivaatio sanna motivaatio sanna
Brit-Barbie Brit-Barbie
OG jauhojengi OG jauhojengi
Otti yhden liikaa Otti yhden liikaa
Kädenvääntö melkein alkoi Kädenvääntö melkein alkoi
For Frodo For Frodo
Etane Etane
katri kulmuni katri kulmuni
Herras kass Herras kass
maajunssi maajunssi
 404 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.86 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 19:24:23
[ + 1 | ]

drive-innillä

[85107] [4e45a42247f5cbb3.mp4] [2.86 MB] [720x720] [10.80s] [] []

mäkkäri

(22)  · 

tankki

(58)  · 

ievan polkka

(7)
14.12.2025 22:16:31
#731227 [+-] Piilota Suosittele

Oletan että jonkin t-34 variantin kyljestä tuo on. T-34/85:sessa on pidempi tornin perä vaikka samanlainen kolo ja tirkistysräppänä onkin. T-34(76) taas näyttäisi yhdessä variantissa olevan ikkunalla tuo tirkistysaukko, mutta tornin ja rungon muoto muuten näyttäisi passaavan, joten uskoisin kyseessä olevan vain eri tehtaalta tullut variantti.

14.12.2025 22:58:59
#731239 [+-] Piilota Suosittele

T-34/76 kuusikulmaisella ”gaika”- eli ”mutteri”-tornilla. Voisi olla no.231-7 mutta voipi olla olemattakin.

14.12.2025 23:21:33
#731240 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Ihan noin tarkkaa tunnistamista vaunun numeroa myöten ei kyllä osaa sanoa.
Sen verran, että oletin tämän olleen t-34/76. Melko varmasti siitä kuuluisasta tehtaasta, joka
sai kovimmat tuotantoluvut, mutta se saavutettiin leikkaamalla kaikesta, mistä vain voitiin.
Eli mahdollista, että tämä on sieltä, kun jättivät vain hahlon torniin ilman varsinaista suljettavaa ikkunaa.

17.12.2025 17:43:07
#731492 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Tuo todellakin on luultavasti juurikin tuo 231-7 vaunu jonka suomi osti saksalta. Ja videohan on joku uutiskatsaus 50 luvun puolustusvoimien jutusta ja siksi vaunun tornissa ei ole enää hakaristiä. Nyt toki tornissa on taas hakaristi koska vaunu on parolan panssarimuseossa.

[ 6 viestiä | ]