Bäivytäjä Bäivytäjä
isoisä isoisä
Historian synkimmät arkistot Historian synkimmät arkistot
Ruokaa. Heti. >:3 Ruokaa. Heti. >:3
Olette turvassa Olette turvassa
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
Ekku väläyttää Ekku väläyttää
Passiivis-aggressiivista käytöstä Passiivis-aggressiivista käytöstä
Lattia on laavaa Lattia on laavaa
Tauski Tauski
Gachi Muchi 64 Gachi Muchi 64
Sapuskat tänne huumon >:3 Sapuskat tänne huumon >:3
Niin ;_; Niin ;_;
Lapsuuden unelmat Lapsuuden unelmat
20:02:03 up 87 days, 23:07, 4 users, load average: 0.04, 0.01 20:02:03 up 87 days, 23:07,  4 users,  load average: 0.04, 0.01
Yliluti Yliluti
Gonat Gonat
Teoston Uusi Logo Teoston Uusi Logo
Megapikselikuvia 40-luvulta Megapikselikuvia 40-luvulta
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
Nykymaailma on sairas maailma Nykymaailma on sairas maailma
une weaboo une weaboo
Syysleikkaukset suoritettu :3 Syysleikkaukset suoritettu :3
Oklahomo mixer Oklahomo mixer
 438 näyttökertaa, 6 viestiä, 15.76 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:50:13
[ + 1 | ]

neekerit

[84962] [5773f830946e5bfd.mp4] [15.76 MB] [720x1280] [81.50s] [] []

neekeri

(1402)  · 

neekeröi

(24)
06.12.2025 14:31:29 | 14:32:34
#730180 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on oikeaa ameriikanharrien meininkiä. Saa nähdä joko tänään Suomessakin harrit pääsee natsivihassaan sille asteelle, että autot palaa kadulle.

Jostain kumman syystä ne eivät julkisten tiedonantokanavien mukaan aio häiritä tänäkään vuonna julkisesti uusnatsistista Suomi herää -kulkuetta, vaan vuorossa on tänäkin vuonna taas ryssien rahoittama ja Vasemmistoliiton organisoima Hese ilman Persuja -vastamielenosoitus.

07.12.2025 21:29:05
#730472 [+-] Piilota Suosittele

>>730180 Minkäs teet? Kommarit nykyään on munattomia, eikä tulis ikinä pärjäämään natsiporukalle. Mut mä arvostan sitä, et kaks ali-ihmisryhmää on valmiita käyttämään fyysistä väkivaltaa toisiaan vastaan. Meiän normaalien ihmisten ei tartte vaivautua niin usein.

07.12.2025 23:52:44 | 23:53:04
#730558 [+-] Piilota Suosittele

Eikös jenkeissä saa omaisuuttaan ja itseään puolustaa asein joita saa taas kantaa aseenkantoluvalla mukana? Haulikolla munille tuollaisia, päähän jos ovat liian aineissa kuten heillä usein tapana on.

Lisäksi auto oli kyllä jo ihan lunastuskelpoinen kun se sytytettiin tuleen, pitikö sitä päin ajaa vielä varastetulla autolla niin useasti?

[ 6 viestiä | ]