Siinä on oikeaa ameriikanharrien meininkiä. Saa nähdä joko tänään Suomessakin harrit pääsee natsivihassaan sille asteelle, että autot palaa kadulle.
Jostain kumman syystä ne eivät julkisten tiedonantokanavien mukaan aio häiritä tänäkään vuonna julkisesti uusnatsistista Suomi herää -kulkuetta, vaan vuorossa on tänäkin vuonna taas ryssien rahoittama ja Vasemmistoliiton organisoima Hese ilman Persuja -vastamielenosoitus.
>>730180 Minkäs teet? Kommarit nykyään on munattomia, eikä tulis ikinä pärjäämään natsiporukalle. Mut mä arvostan sitä, et kaks ali-ihmisryhmää on valmiita käyttämään fyysistä väkivaltaa toisiaan vastaan. Meiän normaalien ihmisten ei tartte vaivautua niin usein.
Eikös jenkeissä saa omaisuuttaan ja itseään puolustaa asein joita saa taas kantaa aseenkantoluvalla mukana? Haulikolla munille tuollaisia, päähän jos ovat liian aineissa kuten heillä usein tapana on.
Lisäksi auto oli kyllä jo ihan lunastuskelpoinen kun se sytytettiin tuleen, pitikö sitä päin ajaa vielä varastetulla autolla niin useasti?
[
6 viestiä
|
]
⭰
Neekeröittäjä
Muistellaan vanhoja kivoja pelihetkiä
Muutama jälkeläinen
Sama täällä
Yön Timo
ihania
soittobiisi
Sillä välin USAssa
pois alta jaffat tulloo
cosmopolitan
Hyvää syntymäpäivää Nick!
Jungle flute
ohoh...
Makes sense
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua