Trumppi kertoi totuuden Trumppi kertoi totuuden
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Rosvo Rosvo
Tarvitsen arvoistani vettä :3 Tarvitsen arvoistani vettä :3
Keijo asian ytimessä. Keijo asian ytimessä.
Hyvä saalis Hyvä saalis
500 seteli 500 seteli
syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3 syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3
Super villain 😬 Super villain 😬
Erika Erika
dismember dismember
Sekakäyttö on parasta huumetta Sekakäyttö on parasta huumetta
WW2 WW2
>Palli-itkistä :D >Palli-itkistä :D
Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa? Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa?
Ransu kys :D Ransu kys :D
''amishit ei leiki'' ''amishit ei leiki''
Ihana nainen Ihana nainen
Leikin loppu Leikin loppu
watermelon kfc watermelon kfc
Kissu raappii Kissu raappii
Se on kohta joulu taas! Se on kohta joulu taas!
Everything went better than expected Everything went better than expected
sähkökytkentä tarkastus sähkökytkentä tarkastus
 878 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 15.06.2018 21:53:58
[ + 2 - | ]

Ennen oli kommaritkin terästä.

[13503] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [719x960] [] []
tiedosto.jpg

kommunisti

(91)
15.06.2018 22:51:15
#66082 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostokommarit yrittivät elää toteen sosialistista elämäntapaa, jossa on paljon hyviä puolia. Meidän pinkkitukkamme vain hörhöilevät.

15.06.2018 23:21:11
#66093 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä on kiero kuva ja suhteellisen valheellista paskaa. Neuvosto kommari teki kaiken pelosta ja siihen pyrkii putin.

16.06.2018 23:57:19 | 19:17:49
#66372 [+-] Piilota Suosittele

moni stalingradin veteraani on ennemmin narkkari kuin huumeiden vastustaja
vahvojen piristeiden voimalla suomikin myllytti vastaan ja haavoittuessa vitut paikallis puudutuksesta vaan heroiinia suoneen,miksi puna armeija olisi sitten tajuton joukko streittareita,,,

29.05.2025 07:52:42
#700188 [+-] Piilota Suosittele

>>66082

Se onnistuu, kun lähtee erämaahan 10 porukalla. Elää luonnon antimista, kaikki tekee yhteiseen hyvään. Valitettavasti sitten lisää kun tulee tuohon jengiin väkeä niin heidän mielestään heidän ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska työntekeminen on orjatouhua. Ja naps ajatelma laajenee, koska yksi ei tee niin en tee minäkään jne jne jne.

[ 4 viestiä | ]