Mestari Milos Mestari Milos
Big brotherin huippuhetket Big brotherin huippuhetket
sehän sopii <: sehän sopii <:
Dieetti kuntoon Dieetti kuntoon
Valikoiva kuulo Valikoiva kuulo
Polteltu! Polteltu!
Kun KELA hylkää tuet ja jotain on tehtävä Kun KELA hylkää tuet ja jotain on tehtävä
Bosg cuddle :3 Bosg cuddle :3
"And Finland loses again!" "And Finland loses again!"
Olen pettynyt Olen pettynyt
Love is strong! Love is strong!
Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja
Volkkarin myyntiä Volkkarin myyntiä
haistakaa köyhät vittu haistakaa köyhät vittu
turpin pääkkäri turpin pääkkäri
Tehty mikä tehty ja hauskaa oli Tehty mikä tehty ja hauskaa oli
Blackface koiro Blackface koiro
tassut :3 tassut :3
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella
Triggeröintivideo Triggeröintivideo
Dio seikkailee 4 Dio seikkailee 4
IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea
Sininen menneisyys Sininen menneisyys
Ensimmäiset somalipakolaiset Helsingin rautatieasemalla5.12.1990 Ensimmäiset somalipakolaiset Helsingin rautatieasemalla5.12.1990
 478 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 13.04.2025 22:12:11
[ + 2 | ]

Vaalit meni päin vittua

[80101] [tiedosto.jpg] [0.3 MB] [983x959] [] []
tiedosto.jpg

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)
13.04.2025 23:01:59
#692216 [+3] Piilota Suosittele

Nyt nähdään, kun suomi tuhotaan päästämällä tänne joka vitun laku elämään suomalaisten rahoilla. Kommunistit avaa rajat samalla ryssille ja imee putinin kyrpää.

13.04.2025 23:41:40
#692225 [+3] Piilota Suosittele

>>692224 Ei näillä viellä valtiotason politiikkaa tehdä, mutta
jotain varmasti kivaa järjestävät kapunki ja kuntatasolla.

Saattaa olla tiedossa pridekulkueita ennätysmäärä eripaikkakunnilla,
koska pitäähän sitä irtorahaa nyt käyttää mahdollisimman hyödyllisesti,
eli duunarille vittuiluun :D

14.04.2025 00:03:43
#692230 [+-] Piilota Suosittele

>>692225 Ainakin täälläpäin keskusta ja sdp olivat joka kunnassa ne suuurimmat. Nyt niitä äänestettiin vielä enemmän, koska kansa haluaa muutosta ja on tyytymätön nykymemnoon.

14.04.2025 00:38:12
#692251 [+1] Piilota Suosittele

Mitä vitun väliä on sillä, mikä puolue päättää, mitä pensaita istutetaan puistoihin tai minkä tienpätkän asfaltti uusitaan? Itse jätin äänestämättä, koska ei vaan jaksa kiinnostaa.

14.04.2025 01:08:10
#692258 [+2] Piilota Suosittele

>>692236
Vitun hyvä kysymys. Jos kattoo vaikka aluevaltuutettuja jotka päättää myös soten menoista niin siellä on kepu, vassarit ja demarit päättämässä asioista. Turha niistä säästöistä on hallitusta moittia. Tää on tää Yle-syndrooma. Ku ei saada kaikkea mitä halutaan niin haukutaan sitten päättäjät. Jos ois ite toimittaja niin kirjoittaisin syistä ja seurauksista, en pelkistä seurauksista. Ku siis ihan aikusen oikeesti niin jos ei tajua miks säästöjä tehdään nyt vassarimenon jäljiltä niin täytyy olla kyllä isompaa vikaa korvien välissä. Mutta jokainen tietenkin tyylillään.

Jos vaikka vertais niin jumalattoman läski on saanu kuulla läskiltä lääkäriltään, että kyllä voita kannattaa syödä pari kiloo päivässä. Sitten ku tulee uus lekuri ja sanoo, että elä ny perkele semmosta tee, niin hirvee ärripurri päälle ja vetää kaksin käsin entistä enemmän läskiä naamaan. Sitte ku se vetää verisuonet umpeutuneina viimesiä rohinoitaan sairaalan lattialla (ku ei mahdu sängylle) niin viimesenä vinkumisenaan selittää, että tää kaikki oli uuden lääkärin syytä.

14.04.2025 19:52:24 | 19:53:06
#692330 [+1] Piilota Suosittele

Ei kyllä vituta yhtään, ei kunnanvaltuustossa tehdä mitään. Eduskunnassa tehdään hyvin harvoin päätöksiä siihen nähden kuinka paljon siellä jauhetaan paskaa, kunnanvaltuustoon jos pääset, sun ei tarvitse olla paikalla koskaan, mutta koska kokouksista saa kokouslisän, niin meet pelaan sillä puhelimellas tunniks ja se on 200€ sekä ilmainen lounas ja juomat huippuravintolassa kyyteineen.

14.04.2025 20:14:29 | 20:15:02
#692338 [+-] Piilota Suosittele

>>692273 Jos et nyt sonjaile vuoronperään, niin kyse oli ylemmästä kommentista
kuntavaaleista ja jo istuvasta enemmistöistä.
Keskittymistä kiitos.

[ 11 viestiä | ]