Kylmäävä maisema Kylmäävä maisema
Ihana nainen Ihana nainen
hyvää joulua hyvää joulua
Anne Lawfull Anne Lawfull
ASIA MASTER RACE ASIA MASTER RACE
tuunattu mese tuunattu mese
Muinainen suomalainen joululaulu Muinainen suomalainen joululaulu
Stubb painimassa Stubb painimassa
Luolaston pojat vauhdissa Luolaston pojat vauhdissa
vitun lokki vitun lokki
Sauli Niinistön sotapuhe Sauli Niinistön sotapuhe
Tissit Tissit
Rannalla Rannalla
taistelu imuria vastaan taistelu imuria vastaan
Vassarin logiikalla pakoon Vassarin logiikalla pakoon
Vihervassarit Vihervassarit
Anna persettä ! Anna persettä !
börhpötkö börhpötkö
Asiatekstiä Asiatekstiä
Typerä huora Typerä huora
Ukraina vai kuun pinta? Ukraina vai kuun pinta?
uwu anime uwu anime
Tissit Tissit
Paavo kuvakommentti Paavo kuvakommentti
 1 032 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.16 MB, 2 tiedostoa, 28.09.2021 20:41:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 28.09.2021.

Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä.

[57012] [Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg] [0.6 MB] [1079x1727] [] []
Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg
[57011] [Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg] [0.55 MB] [1079x1268] [] []
Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg

perussuomalaiset

(81)
29.09.2021 17:18:25
#504598 [+-] Piilota Suosittele

>>504596

En valitettavasti ole anarkomarko. En vain luota poliittisiin ihmisiin. Syitä on ihan riittämiin. Suomea on tuhottu nyt 30 vuotta putkeen. Hyvässä vauhdissa on alasajo jatkunut.

29.09.2021 17:27:35
#504603 [+-] Piilota Suosittele

>>504598
Juu, varmasti.
Ihan systemaattista tuhoamista ja kommunismi ois varmaan paras.

Ja koska pepe wilbärillä on pakettikone niin se tekee niistä parempia. Koska pakettikoneita on helppo laittaa 100kpl verkkoon niin siksi pertti-peruspelaajalle pakettikone on parempi. Eiköhän nää sun jorinat ole jo nähty.

29.09.2021 19:15:33
#504609 [+-] Piilota Suosittele

Tää on vähän kaks piippunen juttu. Poliisin budjetti on jotain 700M vuosi ja nyt tapellaan 30M. Epäilen tuossa 700M olevan aika paljon hallinnollista paskaa ja onhan se toki tärkeää etsiä netistä vihapuhujia. Todennäköisesti oikein kohdentaen poliisillakin riittäis rahat ihan hyvin.
Toisaalta turvallisuus on väärä paikka säästää...

30.09.2021 05:54:43
#504658 [+-] Piilota Suosittele

>>504625
Sen verran katsoin ennen kommenttiani, ettäsuurimmat menot kertyvät palkoista ja kiinteistökuluista. Mitens sulla? Kiva vaan kitistä? Muistaakseni poliisin budjetti tälle vuodelle on noin 680M ja sitä nostettiin yli 700M ja silti 30M vajaa. Ei polttoaine, palkat tai vuokrat noin paljoa ole noussu.

Ja kuten sanoin, vähän kaks piippunen juttu ja turvallisuus on tärkeä asia. Varsinkin kun nykyään meno on mennyt aika hulluksi...

[ 11 viestiä | ]