Tieteen tekijät Tieteen tekijät
Vaihdevuodet Vaihdevuodet
Kun vähän heikotti Kun vähän heikotti
Hakkarainen (Falco) Hakkarainen (Falco)
swing swing
Kissaihminen vs. koiraihminen osa 3 Kissaihminen vs. koiraihminen osa 3
tarranauha tarranauha
muumit pamputtimen pyynnöstä muumit pamputtimen pyynnöstä
Cuphead Car Chase Cuphead Car Chase
he he
Suojatie Suojatie
Toinen brittitiedustelun kuva salamurhaajista Toinen brittitiedustelun kuva salamurhaajista
Yep. Yep.
Kalapaloja Kalapaloja
Valitse parhaat tissit Valitse parhaat tissit
Onko tää armeijan oma kalastusohjelma? Onko tää armeijan oma kalastusohjelma?
ebin :--DD (SieniSoppa, ke 4.1.2012) ebin :--DD (SieniSoppa, ke 4.1.2012)
Kuntouttava työtoiminta Kuntouttava työtoiminta
Polli tahtoo raadon Polli tahtoo raadon
Tää tulee ja syö teidät kaikki. Tää tulee ja syö teidät kaikki.
Inttimerkkejä Inttimerkkejä
Samuel L. Jackson Samuel L. Jackson
Naisten freakoutteja Naisten freakoutteja
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
 920 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.02.2020 01:33:33
[ + 3 - | ]

Peppukipu

[39496] [0.jpg] [0.07 MB] [905x883] [] []
0.jpg

paskapuhetta

 · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)
11.02.2020 01:17:39
#305573 [+-] Piilota Suosittele

>>305422
Asiallisuus ei tarkoita sitä, ettei puhuisi paskaa. Tyypillinen trollin tekniikkahan on jankuttaa rauhallisesti ja hyvin artikuloiden sitä omaa paskapuhettaan ja propagandaansa ja siinä vaiheessa kun vastapuolelta menee hermo siihen, että järjen ääntä ei kuunnella vaan valehtelu jatkuu, trolli uhriutuu.

11.02.2020 13:38:55
#305679 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelen miten te jaksatte väitellä politiikasta ja siitä kuka on oikeesa ; väärässä. Kun ootte tommosia lokeroituja huoria.. "Minä kannatan tätä puoluetta ja puolustan kaikkea mitä se edustaa ja puhuu".

Suosittelen jokaiselle teille, että käytätte niitä omia aivojanne ja mietitte asioita, sen sijaan että suollatte tätä vitun ripulia kaakelit täyteen.

19.08.2020 22:49:11
#376527 [+-] Piilota Suosittele

>>376456
Tämä kuulostaa todella suvaitsemattomalta, ja kovalta vihapuheeltakin.

Kauheata homovastaisuutta nähtävissä, hyi.
Lisäksi jotain vanhakantaista käsitystä armeijasta ja miehistä, hyi.
Nyt on sentään 2020. Häpeä ja ole suvaitsevampi.

[ 9 viestiä | ]