Amerikan poliisit Amerikan poliisit
Eläkesuunnitelmat Eläkesuunnitelmat
Sunnuntaina ajelulle Sunnuntaina ajelulle
Töttö tulihädässä Töttö tulihädässä
Gay Gay
Makamös Makamös
Nyt sattu spandexia Nyt sattu spandexia
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
virgin outlander vs The Chad Morrowind virgin outlander vs The Chad Morrowind
Mennään jo :3 Mennään jo :3
Voihan sexhibition minkä teki Voihan sexhibition minkä teki
Magaronimess Magaronimess
Flossaus Flossaus
Unen Temppeli Unen Temppeli
virgin nerd vs Some Chad virgin nerd vs Some Chad
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola
Suvac säde Suvac säde
Kova jätkä Kova jätkä
Lahjoitettavat stuffit Lahjoitettavat stuffit
Jonnet ei muista Tepadj :deniä Jonnet ei muista Tepadj :deniä
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset
Nyt on kaunista Nyt on kaunista
 453 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 14.11.2025 20:44:51
[ + 1 | ]

MAGA-huorulin mies

[84471] [MAGA-huorulin_mies.jpg] [0.1 MB] [1170x806] [] []
MAGA-huorulin_mies.jpg

erica kirk

 · 

charlie kirk

(5)  · 

persut

(247)  · 

mar a lago

14.11.2025 21:46:38
#726769 [+1] Piilota Suosittele

Mielenkiintoinen tapaus kun ei tietääkseni ollut politiikassa mukana juuri ollenkaan? (voi olla että olen väärässä) öyhötti ja "ownasi" opiskelijoita kampuksilla ja sai kuulasta.. noh amerikka on amerikka.

14.11.2025 22:22:44
#726773 [+1] Piilota Suosittele

>>726769
Muutama sekunti Googlessa olis kertonu että oli mukana.
Turning Point USA:ta on kuvattu yhdeksi Yhdysvaltain suurimmmista nuorisoliikkeistä

Järjestön tarkoituksena oli valistaa nuoria konservatiivisesta politiikasta ja edesauttaa konservatiivisten ajatusten leviämistä.

Järjestön perustajia olivat Charlie Kirk ja teekutsuliike-aktivisti Bill Montgomery.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Turning_Point_USA

15.11.2025 10:41:25
#726823 [+-] Piilota Suosittele

Minusta on hauskaa kun ne "hyvikset", "suvaitsevat" ja "empaattiset" ihmiset riemutsevat tän kaverin tappamisesta jonku random transun nussian toimesta. :D yhtäkkiä tappaminen on hyvä asia.. älkää sitten itkekö jos "ilkeät" "pahat" "konservatiivit" vetävät saman radikaalivaihteen silmään :)

15.11.2025 12:47:50
#726843 [+2] Piilota Suosittele

Hauska huomata miten norski heti tunnisti laumansa :) ja samantien olettaa kommetoijan kuuluvan vastakkaliseen leiriin :D vaikka aidalla istuu ainakin 80% porukasta ja ihmettelee miten kujalla "liberaalit" nykyään on :)

15.11.2025 12:48:29
#726844 [+2] Piilota Suosittele

Viisas mies @Kessu taannoin kommentoi:

"Norjiksen ranteille ei kannata antaa ihan hirveästi painoarvoa.
Mies tuntuu olevan todella pahasti yhteiskunnasta pihalla ja syy on kaikkialla muualla paitsi itsessä.

Antaa miehen toteuttaa ainoita huvejaan jängällä kiljun/ponun keiton ohessa luolastoon
ripuloinnin kanssa.

Hauskojahan nämä lähinnä on, koska jos se olis tosissaan, niin
nämä ei olis niin absurdin typeriä, kuten nyt. "

16.11.2025 16:15:19 | 16:31:45
#727007 [+1] Piilota Suosittele

>>726846 Sinulla on selvästi traumaattinen aivovamma jonka tähden et pysty muuhun kuin vittuiluun luolastossa. Taisi isäsi vetää sinua kuivana kakkoseen kun olit lapsi.

16.11.2025 17:31:14
#727016 [+-] Piilota Suosittele

>>727015 Oliko isänpäivänä hame päällä perse pystyssä ja selailit samalla luolastoa postaten miten pahoja persut onkaan. Samalla tuli isän kyrpää perseeseen.

[ 14 viestiä | ]