Kinder Interview Kinder Interview
puuttuva linkki puuttuva linkki
Teidän kanssa Teidän kanssa
Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen
wtf!? wtf!?
perjantaisetit perjantaisetit
:3 :3
Keräisin Keräisin
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Ykäsonni Ykäsonni
get out get out
ei herranjumala nyt :D ei herranjumala nyt :D
Ayy - kuvakommentti Ayy - kuvakommentti
"CatDog" Theme Song (HQ) "CatDog" Theme Song (HQ)
nokikäkkyrän pieni siitin nokikäkkyrän pieni siitin
mämmi mämmi
Renderforest mainos Renderforest mainos
Väyrynen Väyrynen
Huh hellettä venakko tokas Huh hellettä venakko tokas
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
nahkakarhu nahkakarhu
The 45% The 45%
Jabadabaduu! Jabadabaduu!
Teknologinen kehitys Teknologinen kehitys
 540 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 03:04:39
[ + 0 | ]

Burgeri

[79647] [1000011833.jpg] [2.22 MB] [3060x4080] [] []
1000011833.jpg

burgeri

(7)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

hampurilainen

(74)  · 

köyhyys

(16)
30.03.2025 03:12:05
#689747 [+1] Piilota Suosittele

No varppiinsa on hyvää, mutta tuo sun mannetakkis ei kyllä herätä innostusta puhumattakaan epäilyttävän karvattomista sormista saati lyhyiksi leikatuista kynsistä ilman kynsilakkaa. Tosimiehet pukeutuu aina valkoiseen jos tiedät mitä tarkoitan.

30.03.2025 03:13:30
#689749 [+-] Piilota Suosittele

>>689742
Huhu on kyl hinnat kohillaa. Tääl o iha kunno burgeri mesta mistä saa kunno burgerin vaihtoehtoina 2x smash pihvi tai hiilillä grillattu iso medium naudanliha burgeri (saa myös kypsänä jos on vauvasuu). Ja hinta on siinä 11-13€ riippuen burgerista. Toki maito jää saamatta, mutta burgeri on helvetin hyvä ja täyttävä. Toinenkin iha hyvä burgeri mesta on melkee vieres mut sieltä ei saa mediumina ja burgerit on muutenkin ehkä karvan verra paskempia, en tajuu mite se pysyy pystys ku toine mesta samaa hintaa parempia burgereit.

30.03.2025 03:34:22
#689755 [+-] Piilota Suosittele

>>689754
Mjoo ei kumpikaa noista mun mestoissa yöllä oo auki. En kyl oikeestaa tiiä miks, veis varmaa 90% snägärin asiakkaista vaikka ottais 15€ burgerista klo 22.00 jälkee tms.

[ 13 viestiä | ]