Helvetin hyvä jätehuolto Helvetin hyvä jätehuolto
Boomer Boomer
Miten tehdään kokkareita Miten tehdään kokkareita
Assuming direct control :3 Assuming direct control :3
Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3 Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3
aku ankka sarjis: donalnd trump aku ankka sarjis: donalnd trump
jonnet ei muista jonnet ei muista
Huomenta :3 Huomenta :3
Alogasleiri :DD Alogasleiri :DD
Naisen logiikka. Naisen logiikka.
Tuli kuvaan tyylillä Tuli kuvaan tyylillä
Haista vittu hiiri Haista vittu hiiri
Sup Sup
Vitun ahvenanmaa :D Vitun ahvenanmaa :D
sankari sankari
Vitun ämmä Vitun ämmä
JIPIIIII JIPIIIII
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Selfie ja belfie Selfie ja belfie
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Tulit väärällä naapurustolle Tulit väärällä naapurustolle
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
 661 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 09:59:17
[ + 1 | ]

Pelastustilanne

[72128] [a6ZQejR_460sv.mp4] [0.8 MB] [460x808] [19.49s] [] []

wtf

(135)

aasia

(69)

itsemurha

(57)
27.07.2024 10:51:55
#637363 [+-] Piilota Suosittele

Tossa näkyy hyvin ikävällä tavalla kuinka joku oikeasti haluaa hypätä, eikä kerjää vain huomioo. Hyvin apaattinen, luovuttava ja lähes välinpitämätön asenne johtuen depressiosta. Toki voi olla aineissakin, mutta yleensä tossa vaiheessa adrealiini syrjäyttää hetkellisesti kovemmatkin kamat kun keho ymmärtää olevansa vaarassa.

27.07.2024 19:24:32
#637473 [+-] Piilota Suosittele

Ei tainnu hirveästi olla hinkua edes yrittää pelastua. Roikku tuossakin kuin
märkä pyyhe tuulessa ilman minkäänlaista reaktiota.
Samantien jalat löysänä kun hölläsivät otetta.

Ikänää pelastajille joutua tuollaiseen tilanteeseen, missä yritettiin
vain auttaa jo ammatin takia ja autettava tekee noin.

28.07.2024 01:34:30
#637562 [+1] Piilota Suosittele

Hahhah :D kiinalaisilta neekereiltä ei näköjään paljoa vaadita ku toi tyttö paino ehkä 35 kiloa tai sitte palomiehen käsi oli rasvattu.

28.07.2024 02:03:15
#637586 [+-] Piilota Suosittele

Ei ois kannattanu nykästä niin lujaa kädestä. Sehän meni ihan rikki ja siksi tipahti. Näkeehän ton jo päällepäin kuinka kovasti tyttö yrittää auttaa pelastajia säilyttääkseen henkensä.

[ 6 viestiä | ]