vaahdota mua vaahdota mua
carrie tykittää jälleen carrie tykittää jälleen
Kimppakivaa Kimppakivaa
Ihana nainen Ihana nainen
simo simo
Olikohan ihan fiksusti tehty? Olikohan ihan fiksusti tehty?
talvisodassa talvisodassa
sinne meni kaapelit sinne meni kaapelit
maanantaiaamut maanantaiaamut
Joulukalenteri 2024 - Luukku 1 Joulukalenteri 2024 - Luukku 1
Väijyssä Väijyssä
bensa kunniaan bensa kunniaan
Olutta kiitos Olutta kiitos
vallankumouksen aamuna tavataan vallankumouksen aamuna tavataan
renkaan pullautus renkaan pullautus
Viisaita sanoja Viisaita sanoja
mattorallit mattorallit
boom boom boomer boom boom boomer
Ihana nainen Ihana nainen
Perjantai Perjantai
Hiace Hiace
ihania rapsutuksia ihania rapsutuksia
Luolastolainen Luolastolainen
nyt sattu nyt sattu
 459 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 01:08:56
[ + 4 | ]

painavaa sanaa

[79646] [ad37bafc587a9ee6.jpg] [0.06 MB] [1080x701] [] []
ad37bafc587a9ee6.jpg

essee

 · 

koulu

(75)  · 

tehtävä

 · 

rasismi

(148)
30.03.2025 03:05:48
#689743 [+4] Piilota Suosittele

Rasismi sanana pitäisi kieltää. Sen kirjoittaminen tai lausuminen vähän kuin populismin tai äärioikeiston ennen kuin se sitä on.

30.03.2025 03:54:29
#689759 [+4] Piilota Suosittele

>>689743 Mitä hyötyä yksittäisten sanojen kieltämisestä olisi ja kuka päättäisi mikä on hyväksyttyä? Neekerit saavat haukkua minua ja minun kaltaisia ihan millä nimellä tahansa, kunhan minä saan käyttää sanaa neekeri.

30.03.2025 08:03:18
#689780 [+4] Piilota Suosittele

>>689743 Termi on toki kärsinyt pahan inflaation kun kaikki on rasismia.. varmaan lakritsin syöntikin on kohta rasismia. sitten kun joukko neekereitä hakkaa yhtä valkonaamaa, koska se on valkoinen niin rasismia ei nähdä missään.. eli termi on nykyään pääosin käytössä vain valkoisten vaijentamiseen ja alistamiseen, että rasismi termit itsessään ovat jo rasistisia vallankäytön välineitä valkoisia kohtaan :D

30.03.2025 11:49:41 | 11:51:05
#689803 [+-] Piilota Suosittele

>>689759 Alivaltiosihteeri keksi aikoinaan hyvän kirosanan: neekerinperseidenvisvasyylä. Hmm. saattoi olla jeesuksenperseidenvisvasyylä.. Noh, onko tuolla väliä...

[ 4 viestiä | ]