Koulutettu kissa Koulutettu kissa
vasemmistolle mieluinen hallitsija vasemmistolle mieluinen hallitsija
vittumainen aikakausi vittumainen aikakausi
Lahjavinkki Lahjavinkki
Pylly Pylly
TYRONE :DDD TYRONE :DDD
Saunassa Saunassa
Ratsastusta Ratsastusta
paskoisitko tähän pönttöön? paskoisitko tähän pönttöön?
bondausta bondausta
Kuinka olla kohtelias Kuinka olla kohtelias
missä mun ruoka missä mun ruoka
Mäkkärissä Mäkkärissä
veden juonti veden juonti
ei tarroja ei tarroja
Kermavaahtoa Kermavaahtoa
Voima tytöt Voima tytöt
rabsuja rabsuja
Paavopesusienen tarina Paavopesusienen tarina
..I've come to play with you again ..I've come to play with you again
moikkuli :3 moikkuli :3
Pinokkion puuhat Pinokkion puuhat
Lisää imurointia Lisää imurointia
world war3 world war3
 654 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 04.12.2024 17:53:20
[ + 2 - | ]

Kohta on taas joulu

[75421] [JORMULINDER420SMOKESWEEDS.mp4] [0.8 MB] [720x720] [10.48s] [] []

rasismi

(147)  · 

stranger things

04.12.2024 18:35:20
#664086 [+2] Piilota Suosittele

Farkkumuoti oli yksi järkevimmistä muoti-ilmiöistä jota muistan. Farkut on oikeasti kestävää kamaa, eikä varsinkaan ysärillä haitannut että oli reikiä siellä täällä. Päinvastoin, jotkut osti ihan uuden levikset ja heti puukotti polvista ne auki. Harvat housut muuten kestää sitä rääkkäystä, plöökleederin (mukamas) työhousut kun saa yhden repeemän niin sit mennään ja rits rats oho onkin haaroista kokonaan revenny auki.

04.12.2024 19:41:04
#664106 [+-] Piilota Suosittele

>>664086 Muistan kyllä yhet rassausfarkut itsellä.
Ei varsinaista käryä, että mistä ne oikein olivat peräisin, koska
olivat jo valmiiksi elämää nähneet. Mahdollista, että mummolasta jotku
tuttavien vanhat.

No monta kesää niillä silti mentiin ja kontattiin autotallin lattialla
ja kaikkea mitä housut jalassa voi tehdä.

Kyllä nekin rupesivat sitten antautumaan polvista ekana, että
ei enää paikkaamallakaan pysyny kangas kasassa.

Tein shortsit jolla ostettiin viellä vuosi käyttöaikaa, kunnes
taisi äiti hävittää, kun olivat maalissa,bensassa öljyssä ja ties missä...

[ 4 viestiä | ]