Ruohonleikkuri. Ruohonleikkuri.
kallis on maa kallis on maa
Peksi Peksi
Normi vihreä Normi vihreä
Laura ja Antti Laura ja Antti
Jussi oli muuten taas oikeassa. Jussi oli muuten taas oikeassa.
spurdo peli spurdo peli
Slayjerin pesukone Slayjerin pesukone
Opel Ascona Opel Ascona
Sanakirjan otoksia.. Sanakirjan otoksia..
Hihhihhii Hihhihhii
Assburger Assburger
Legenda Legenda
police brutality police brutality
Meänmaan itsenäisyys Meänmaan itsenäisyys
joskus voi käydä näin. joskus voi käydä näin.
Vitun EU, vitun Marin Vitun EU, vitun Marin
Hyvän mielen koulu. Hyvän mielen koulu.
gondola ebin gondola ebin
Kauste taas nolaa itsensä. Kauste taas nolaa itsensä.
True dat True dat
Väestönvaihdos on salaliittoteoria t.suvakit Väestönvaihdos on salaliittoteoria t.suvakit
zip coon ja coon meinaa nekeerii zip coon ja coon meinaa nekeerii
Hyvin meni Hyvin meni
 725 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.9 MB, 1 tiedosto, 04.12.2024 17:50:02
[ + 2 - | ]

Tärkeimmät eka

[75420] [ssstwitter.com_1732973544658.mp4] [0.9 MB] [1280x720] [15.70s] [] []

yle

(122)  · 

jalkaväkimiina

 · 

ebin

(116)  · 

stubb

(16)  · 

rekt

(24)
04.12.2024 18:19:53
#664080 [+4] Piilota Suosittele

Täytyy olla jo poikkeuksellisen typerä kysymys, jos järjenjättiläinen A Stupid:kin sille repeää. Yle/toimittaja yrittää jälleen itselleen tärkeitä arvoladattuja aiheita työntää puheenaiheiksi julkiseen keskusteluun.. montakohan kertaa tääki toimittaja jankutti turvapaikanhakijoista.

05.12.2024 16:40:39
#664316 [+1] Piilota Suosittele

Vain YLE kykenee näin tyhmiin kysymyksiin.
Tällä logiikalla ryssäkin voisi vain liipata rajan yli ilman ongelmia ja huutaa "ASYLUMIA" tullessaan kun suomen valtio miettii olisiko se mainehaitta jos siellä olisi pari maamiinaa. Voi vittu ja noita vielä rahotetaan verovaroista, hävettää maksaa 160€/v tonne mädätyskoneistoon. Ennen maanpetturit sentäs laitettiin telotuskomppanian eteen.

[ 5 viestiä | ]