How I Wanna Die How I Wanna Die
Ihana nainen Ihana nainen
Parempi feministi 🥰 Parempi feministi 🥰
Voi perk.. Voi perk..
Surutarina Surutarina
Jumalan siunausta Jumalan siunausta
Soros vaatii Putinin eroamista Soros vaatii Putinin eroamista
paska perse pillu castlevania paska perse pillu castlevania
itsensä etsijä itsensä etsijä
Musk sammuttaa Teslat jos on väärä rotu ja väärä mielipide Musk sammuttaa Teslat jos on väärä rotu ja väärä mielipide
Ukraina vs Lähi-itä Ukraina vs Lähi-itä
Piti kokeilla jalkaa Piti kokeilla jalkaa
Rasisti ulisee Rasisti ulisee
Pride Putin Pride Putin
Sipilex Sipilex
Huspista Huspista
Fatima Diame Fatima Diame
Bold Eagle Bold Eagle
Henki meni särki Henki meni särki
Demarit, putlerin ihQt. Demarit, putlerin ihQt.
Työ aput Työ aput
drifti kissa drifti kissa
Tunnista fasisti Tunnista fasisti
Huolto Huolto
 558 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto, 07.09.2024 15:54:16
[ + 0 | ]

Eli Dos on vielä olemassa

[73121] [1000014179.jpg] [2.61 MB] [1832x4064] [] []
1000014179.jpg

07.09.2024 20:48:37
#646004 [+1] Piilota Suosittele

>>645990 64 bittisessä Winukassa ei ole mitään DOS-pohjaista. 32 bittissä NT pohjaisissa Windowseissa se oli vain jonkin tasoista DOS emulaatiota yhteensopivuuden vuoksi (Tässä mennään jo XP aikoihin ja sitä varhaisempiin).

07.09.2024 21:07:04
#646011 [+-] Piilota Suosittele

>>645990
"Not a default feature" = ei ole. Kyllä saat dosboxilla tai virtualisaatiolla yms, mutta se ei ole silti siellä :D Olemassahan se on kuten sanoin tossa ylempänä että voit ostaa vaikka 90luvun PC:n ja laita vaikka win 3.1 ni siinä on iha MS-Dos.

08.09.2024 02:14:14
#646110 [+-] Piilota Suosittele

>>646011
Miksi ihmeessä tekisit niin kun voit vaan ostaa GayBoxin ja olla vittuuntunut kun GayStation on tehokkaampi, halvempi, suositumpi, enemmän pelejä, ja ohjainkin on PS1 ajoista lähtien ollut sama ja optimaalinen VITUN ÄKS-POKS-MÄÄN!! >=)

08.09.2024 23:46:46
#646314 [+-] Piilota Suosittele

>>646121
No mulla on 360 ja Mötal Kämbät ollu lainassa, pelasin sitä yksinpeliä pitkälle 24-päckin kanssa, mutta kun se oli lopussa piti alottaa alusta ja en pärjänny ollenkaan niin hyvin🤔🤔

[ 14 viestiä | ]