taputus taputus
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
Shh shh shh shh.... only dreams now Shh shh shh shh.... only dreams now
Sikailu intensifioituu Sikailu intensifioituu
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Liittonevosto Liittonevosto
Asylum Asylum
Lol Lol
Äitien tekemiä dildoja Äitien tekemiä dildoja
Uusinta lakumuotia Uusinta lakumuotia
Vilkaisi aidan taakse Vilkaisi aidan taakse
Misagidyyny sbörde :---D Misagidyyny sbörde :---D
spurdo :DDD spurdo :DDD
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
taputus taputus
linssilude linssilude
Erittäin sopiva Erittäin sopiva
Seksimuumuu Seksimuumuu
Koira murjaisee vitsin Koira murjaisee vitsin
taputus taputus
trumppi pyytää mestaritarta trumppi pyytää mestaritarta
Norjalainen Uber taksi Norjalainen Uber taksi
taputus taputus
Rautaiset hermot Rautaiset hermot
 595 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.63 MB, 3 tiedostoa, 22.11.2024 04:33:03
[ + 4 | ]

Silloin joskus

[74992] [tiedosto_1.mp4] [3.41 MB] [718x1280] [24.10s] [] []
[74991] [tiedosto_2.mp4] [6.61 MB] [720x1280] [14.43s] [] []
[74990] [tiedosto_3.mp4] [4.61 MB] [718x1280] [30.09s] [] []

nostalgia

(24)
22.11.2024 06:40:40
#661200 [+-] Piilota Suosittele

Muistui karu totuus, miksei tuolloin edes aikuisista ei ollut paljoa läskejä, lapsista puhumattakaan.

Tuolloin ei lojuttu edes lauantaina tai sunnuntaina kotona, vaan käveltiin, pyöräiltiin jne joka paikkaan, itsellä oli ylä-asteelle yli 6km suunta, mutta kävellen tai fillarilla joka koulupäivä edes - takas.

Nuorisotalolle, kirjastolle, koris, sählykentälle 4-5km, uimarannalle, keskustaan 9km, kävellen tai fillarilla joka paikkaan.

22.11.2024 11:18:49
#661213 [+-] Piilota Suosittele

>>661200
Tämän takia sulla (ja mulla) on pohjakunto ja lihaksistoa eli olemme 50 läskeinäkin paremmassa kunnossa kuin normi teini tänä päivänä.

Ysäri oli oman elämäni parasta aikaa. Monille se ei ollut, mutta mule oli. Johtuko siitä, että olin vielä nuori ja vaila vastuuta, tuskin. Silloin elämä vaan oli niin erinlaista ja jotenkin rennonpaa. Silloin oli tulevaisuus vaikka ajat oli heikkoja.

22.11.2024 11:23:54
#661214 [+-] Piilota Suosittele

Joo tää et jokapaikkaan mentiin juosten tai fillarilla. Ensin mentiin kouluun kävellen ja säästettiin äitin antamat bussirahat karkkiin. Koulusta tullessa käytiin kotona ja lähettiin pelaa jääkiekkoo tai lasketteleen mäkeä. Kesäsin kun oli lomaa nii aamulla mentii fillarilla jalkapallotreeneihin, siitä uimaan ja illalla pelaa jotain omalle kentälle. Näytin muksuna muutenkin ihan neekeriltä kun olin aina ulkona, satoi tai paistoi.

[ 6 viestiä | ]