THAT'S A BLADED WEAPON MOI8 THAT'S A BLADED WEAPON MOI8
Missähän tää menee nykyään ? Missähän tää menee nykyään ?
Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua
Mitä ovat robottipidikkeet? Mitä ovat robottipidikkeet?
Ei jaksa keksiä otsikoita 86 Ei jaksa keksiä otsikoita 86
Parempi kuin alkuperäinen toto Parempi kuin alkuperäinen toto
Ei nähnyt metsää puilta Ei nähnyt metsää puilta
Anastasia stahp! Anastasia stahp!
robotti koijasi foorumia robotti koijasi foorumia
Kirsikka börhkakun päällä :3 Kirsikka börhkakun päällä :3
"Otan yhden palasen pizzastasi." "Otan yhden palasen pizzastasi."
Monikäyttöinen iloinen käsimerkki Monikäyttöinen iloinen käsimerkki
Ilmeilijä Ilmeilijä
junes lokka junes lokka
Walkie talkie Walkie talkie
Ja minuahan et akka heitä pihalle! Ja minuahan et akka heitä pihalle!
This is fine This is fine
Ei jaksa keksiä otsikoita 89 Ei jaksa keksiä otsikoita 89
Alas ja ylös Alas ja ylös
hetkinen hetkinen
Perhe on tuskaa Perhe on tuskaa
Takana jamal ihailee kateellisena Takana jamal ihailee kateellisena
"Henri on kakkapylly" "Henri on kakkapylly"
Failbook Failbook
 718 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 01.10.2024 20:07:21
[ + 2 | ]

Työpöytä nuoruudesta

[73623] [tiedosto.png] [0.44 MB] [720x562] [] []
tiedosto.png

desktop

 · 

työpöytä

 · 

nostalgia

(24)
02.10.2024 01:30:11
#650558 [+-] Piilota Suosittele

Pelasin eka aoe2, tein lähinnä itse karttoja ja pelasin niitä. Elder scorlls morrowindiä tulikin sit pelattua xboxilla noin ihan vitukseen.
Se oli teininä aika kiinnostava peli sillai kun ei ollut vielä internettiin pääsyä kuin koulussa niin tuli sitten kavereilta kyseltyä. Se oli ehkä juuri sitä mitä pelien pitäs olla.
Sithän oli auttava puhelin nintendolla johon pysty soittaan josta kaveri kalasteli tietoo zeldaan.

02.10.2024 14:41:22
#650584 [+-] Piilota Suosittele

>>650558
Pelien kansilehdissä oli aina jotain vinkkipuhelimia, joihin sai soittaa, jos tuli seinä vastaan. En ikinä niihin soittanut, mutta luultavasti maksoivat aika monta markkaa/euroa minuutilta.

[ 7 viestiä | ]