Hitto! Heti muistaa jonkun 18-20 vuotta vanhan techno biisin nimen ja artistin, mutta ei ikinä sitä tärkeintä tavaraa mitä lähti kaupasta hakemaan. (Artisti ; kappale: Alice Deejay, Better off alone)
[
1 viestiä
|
]
⭰
Keimo & kaveri chillaa tukipäivänä
raskasta kissantaita :3
lörs dance
Pullopotku
Tööttäilyä
Heimosenkeimo theme song
Kesä tulossa
reivi ilme
Lisää korkkien availua jenkkityyllin
Nariseva ovi
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)