Punaisia pisteitä Punaisia pisteitä
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Akka ja kissa Akka ja kissa
Norjalaisia... Norjalaisia...
Koiro Koiro
Kuumies Kuumies
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
WEEN-DOSH WEEN-DOSH
Liian kirkasta >:3 Liian kirkasta >:3
Nyt vittu... Nyt vittu...
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Hapsin muija Hapsin muija
Muutama hattu Muutama hattu
Mistä mahtaa löytyä näin viisaita Mistä mahtaa löytyä näin viisaita
Tyhjyys Tyhjyys
Vesti la giubba Vesti la giubba
töks töks töks töks
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Dominoefekti Dominoefekti
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Totuus mangasta Totuus mangasta
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
Pekka tiesi totuuden. Pekka tiesi totuuden.
 890 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 18:01:20
[ + 9 - | ]

Niin kerta!

[66715] [Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg] [0.58 MB] [1079x1612] [] []
Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

jussi

(53)
19.08.2022 18:05:34 | 18:05:52
#593685 [+6] Piilota Suosittele

Ainakin pari kolme ehkä saadaan toteutettua ihan vain lopettamalla Afrikan neekereille rahan lappaamisen.

19.08.2022 18:35:47
#593714 [+4] Piilota Suosittele

>>593685

Tästäkin systeemistä voi oikeasti miettiä kannattaako moinen? Ei kannata. Sitä tehdään siksi, että sieltä saa muutama kaveripiiristä hyvän työpaikan ja mittavan tukun tuohta. Neekerien hjelppimisellä ei olla saatu mitään positiivista aikaan.

Eivät halua itse opiskella miten kaivo tehdään ja miten pumppua ylläpidetään ja korjataan. Joka paikassa on sama vastaus: TE TEETTE MEILLE. TE KORJAATTE MEILLE.

Ruoka-apua sellaiselle porukalle, joka sikiää enemmän kuin kani eikä ruokaa riitä kaikille. Siitä huolimatta sikiää ja jengi kuolee nälkään. Kondomia niille pitää jakaa, eikä mitään ruoka-apua.

Afgaanien tilanteessa täysin sama lopputulema. Ei pienintäkään hyötyä ollut operaatioista muuta kuin tietylle porukalle rahaa ja työpaikka kouraan.

19.08.2022 19:52:50 | 19:53:20
#593765 [+1] Piilota Suosittele

Nuo on mainospuheita. Jos ei ole kokemusta siitä miten puolueet mainostavat itseään, voi tietysti erehtyä uskomaan niitä. Persutkin tais aikoinaan luvata jotain maahanmuuttoon liittyvää, mutta sitten kävikin niin, että istuivat hallituksessa kun taloon tuli 35000 uutta ”vuokralaista”.

19.08.2022 20:10:47
#593769 [+2] Piilota Suosittele

>>593765

Nimenomaan. Myös vaalipuhe on mainospuhe. Vaalilupaus on myös mainos. Kaikenlainen lupaus on mainos. Niiden ei tarvitse olla totta tai tapahtua.

[ 8 viestiä | ]