paint joulu kalenteri 5 luukku paint joulu kalenteri 5 luukku
pokemon pornoo pokemon pornoo
Valokeilassa :3 Valokeilassa :3
Krooh pyyh :3 Krooh pyyh :3
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7
doa doa
2b tissit 2b tissit
Korona kuolema Korona kuolema
Lemon party Lemon party
karvaperse karvaperse
Lääh,,, puuh,, vittuh... nams,,, tyllerö 😜😜 Lääh,,, puuh,, vittuh... nams,,, tyllerö 😜😜
Isän kirjevaaka Isän kirjevaaka
Kesäinen kettu talven keskelle :3 Kesäinen kettu talven keskelle :3
Pride vaipat Pride vaipat
Catpill Catpill
Teboilille paskalle Teboilille paskalle
uuh,, sex bätänng,, poliisi,,, uuh,, sex bätänng,, poliisi,,,
Demari Demari
Isomanne Isomanne
miko pirate song miko pirate song
Reve Reve
kelassa jonoa kelassa jonoa
maitoa maitoa
Toveri kissa Toveri kissa
 824 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 17:40:45
[ + 7 - | ]

SDP

[66714] [SDP.png] [4.1 MB] [2048x1449] [] []
SDP.png

sdp

(558)  · 

sanna marin

(322)  · 

pedari puolue

 · 

narkki sakki

 · 

12mm luoti hoitaa

19.08.2022 18:19:41
#593698 [+3] Piilota Suosittele

Sieltä on jo EU:lta sekä euroopan keskuspankilta varoituksia suomen lainoista sekä touhusta. Äkkiä napsahtaa sellainen päätös, joka tuli myös 90-luvulla.

Sitten alkaa napsumaan joka iikkaan.

20.08.2022 12:09:15
#593986 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtäisin öyhötyksen melkein mistä tahansa muusta, kuin liiasta velanotosta. Tajuaako keskiverto suomijuntti edes, että eu-maiden velat tulevat olemaan yhteisvastuulliset ennen tämän vuosikymmenen loppua, jolloin on silkkaa typeryyttä olla ottamatta kaikkea mitä irti saa ennen laskun tuloa. Niin kuin istuisi ravintolassa kuivin suin muiden kiskoessa kaksin käsin viinaa yhteiseen piikkiin, lopussa kuitenkin lasku jaetaan tasan.

Mieluiten toki infrastruktuuriin ym. julkisiin hankkeisiin sijoitettuna ne velkarahat, konkreettista hyötyä vuosikymmeniksi eteenpäin.

Se 90-luvun aika oli ja meni, missä velat olivat jokaisen valtion oma asia ja säästämisessä oli jotakin mieltä, siinä eu-jäsenyyden myötä. Että ihan noottia, paljonkohan noottia tulee niille isoille maille joilla on velkaa rapiat 200% bkt:stä, ero on siinä välittävätkö paskaakaan.

[ 2 viestiä | ]