Minä niin mieleni pahoitin Minä niin mieleni pahoitin
ICE-O-LATED ICE-O-LATED
... ...
innovatiivinen ratkaisu innovatiivinen ratkaisu
todellisuus ja uutiset todellisuus ja uutiset
En ole ylpeä, mutta.. En ole ylpeä, mutta..
Hähää! Hähää!
Onko täällä kylmä Onko täällä kylmä
Vihervasemmistolla prioriteetit kohdallaan. Vihervasemmistolla prioriteetit kohdallaan.
Näin saat hernekeiton säilymään Näin saat hernekeiton säilymään
don`t go over don`t go over
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Kolme erää karhun kanssa Kolme erää karhun kanssa
halvat huvit :3 halvat huvit :3
hyvästi hyvästi
venäläinen hävittäjä venäläinen hävittäjä
Jotain korvassa Jotain korvassa
Kiviäkin kiinnostaa Kiviäkin kiinnostaa
Koronamös Koronamös
Lauantai käyntiin Lauantai käyntiin
kuha on uudella maalla kuha on uudella maalla
Korona Korona
rasismi on ikuista rasismi on ikuista
Korona on saatanasta Korona on saatanasta
 827 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 28.07.2020 17:22:03
[ + 6 - | ]

Bix Nood

[45640] [0.png] [0.36 MB] [1006x1120] [] []
0.png

bix nood

 · 

neekeri

(1397)
29.07.2020 09:01:47
#368850 [+1] Piilota Suosittele

PItääkö niiden huutaa vittu siihen puhelimeen? Kädet liikkuu samaa tahtii huudon kanssa. EI KUKAAN VITTU NÄE SITÄ SUN HUITOMISTA siellä toisessa päässä.

Ei kun huidon ihan siksi, että.... Oon enneki huitonu. Savannilla PITÄÄ HUUTAA, kun muutoin ei toista kuule. Yea... ywea

29.07.2020 21:11:13 | 21:11:29
#369006 [+1] Piilota Suosittele

>>368850
Se lähtee tuosta Italian tienoilta se hötkyily ja huitominen. Tarpeeks ku mennään etelään tai kaakkoon niin sen huitomisen lisäks tullee kurkkuääniä. Kai se on ähälämisteille ja nekruille käsittämätön asia, että siihen puhelimmeen ei kertakaikkiaan tarvi huutaa vaan voi puhua ihan asiallisesti. Vittu ku sais ujutettua semmosen äpin kaikkiin puhelimmiin, että se tuuttaa vitun kovan ja korkian äänen kajarista jos käyttäjän äänenvoimakkuus ylittää normaalin puheäänen.

[ 4 viestiä | ]