Joku vesimörkö Joku vesimörkö
Varusteleka iskee! Varusteleka iskee!
Vammanen Vammanen
Elmo jakaa keksit Elmo jakaa keksit
luolaston käyttäjien jiäkuapit. luolaston käyttäjien jiäkuapit.
Hiuko Hiuko
Poikani Poikani
Robi Rähmä perustaa kommunismin Robi Rähmä perustaa kommunismin
Kivikautiset muistelot Kivikautiset muistelot
Ai et jaksa juua? No juo lissää Ai et jaksa juua? No juo lissää
mitä oikein siinä kuvaat :3 mitä oikein siinä kuvaat :3
Kannabiksen piikittelijät Kannabiksen piikittelijät
Porraskuoro Porraskuoro
Puukonkahva kissankarvoista Puukonkahva kissankarvoista
Cheeki Breeki Hardbase Cheeki Breeki Hardbase
"Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta" "Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta"
Pidä sinä spuge turpa kiinni Pidä sinä spuge turpa kiinni
Suuri Paint-foorumiseikkailu Suuri Paint-foorumiseikkailu
Turhia kuvia Turhia kuvia
Da waen tarina Da waen tarina
Huolella valmistautuminen on tärkeä osa hommaa Huolella valmistautuminen on tärkeä osa hommaa
Chk:n uusi ura Chk:n uusi ura
Mmm... pimeyden voimat! Mmm... pimeyden voimat!
Turhia kuvia 8 Turhia kuvia 8
 632 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 02.06.2021 14:15:44
[ + 2 | ]

Haittasuomalaisten rikollisuus

[54214] [Haittasuomalaisten-rikollisuus.jpg] [0.09 MB] [1079x1900] [] []
Haittasuomalaisten-rikollisuus.jpg

perussuomalaiset

(81)
02.06.2021 15:13:37
#468548 [+-] Piilota Suosittele

musta tuntuu että ps rikokset on jotain sebastian tynkkynen tier keissejä ja samal sit vassareilla o niitä lastenkoskemisjuttuja et tsillee, pitäs saada kaikki tuomiot paperille ja nähdä että mistä mikäkin ryhmä saa runtua

02.06.2021 18:50:52
#468605 [+-] Piilota Suosittele

Väkivaltarikoksista kaikille ehdottomasti isommat tuomiot. Osa näistäkin eri puolueiden tapauksista oli sellaisia puukkohippassankareita ja nyrkittäjiä, että sietäisi olla edelleen telkien takana.

03.06.2021 17:43:43
#468864 [+-] Piilota Suosittele

>>468548
Netistä löytyy. PS on suurin osa ylinopeus ja parit kansanryhmään kiihottamiset. Toki on oikeestikki pahoja rikoksia, mutta niitä löytyy huomattavasti vähemmän kuin vaikka SDP:llä.

[ 10 viestiä | ]